عضو شورای شهر بروجرد:

عضو شورای شهر بروجرد با اشاره به وضعیت مالی نامساعد شهرداری بروجرد گفت:شهرداری بروجرد در یک وضعیت بحرانی به سر می‌برد و بر اساس تأکید کارشناسان امر شهرداری حق بخشش زمین به هیچ‌کس را ندارد و نمی‌تواند هیچ‌گونه زمینی را برای هدیه به ورزشکاران بدهد

به گزارش لرستان خبر، اشرف چگنی در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به وضعیت مالی نامساعد شهرداری بروجرد اظهار داشت: اگر وضع مالی شهرداری خوب باشد می‌تواند هدایای بسیاری به ورزشکاران مدال‌آور این شهر اعطا کند اما با توجه به اینکه شهرداری بروجرد در حال حاضر در یک وضعیت بحرانی به سر می‌برد و بر اساس تأکید کارشناسان امر شهرداری حق بخشش زمین به هیچ‌کس را ندارد، نمی‌توان هیچ‌گونه زمینی را برای هدیه به ورزشکاران واگذار کرد.

وی افزود: این امکان وجود دارد که از طریق نهادهای متولی همچون راه و شهرسازی و یا استانداری پیگیری‌های لازم را برای قدردانی از ورزشکاران مدال‌آور انجام داد اما بر اساس برنامه پنجم توسعه شهرداری و شورا امانت‌دار حق مردم است و حق هیچ‌گونه بذل و بخشش و هدیه دادن به کسی را ندارد و این امر خلاف قانون است.

عضو شورای شهر بروجرد عنوان کرد: شهرداری یک ‌نهاد خدماتی است که در مقابل، خدمات خود را به مردم می‌فروشد و نهادی غیرانتفاعی است که باید از محل خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد امورات جاری خود را اداره کند بنابراین بذل و بخشش به یک گروه خاص و با عناوینی همچون کار فرهنگی غیرقانونی است چراکه اقدامت فرهنگی متولی دارد.

وی بابیان اینکه اولویت نخست شهرداری بروجرد رسیدگی به وضعیت معاش کارکنان خود و پرداخت معوقات حقوقی آن‌هاست، بیان کرد: شهرداری نیز باید از اقدامات فرهنگی در سطح شهر حمایت کند اما نه به این شکل که جلودار باشد و بار نهادهای فرهنگی متولی بر دوش شهرداری بیفتد.

چگنی با انتقاد از نبود انضباط مالی در شهرداری بروجرد گفت: این بریزو بپاش‌ها شهرداری را عقب انداخته است و هنوز هم اقتصاد مقاومتی و انضباط مالی مدنظر رهبر معظم انقلاب در شهردار بروجرد راه نیفتاده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه مطلع شدیم از 1400 نیروی شهرداری بروجرد 800 نفر در کادر اداری دارای مدارک تحصیلی زیر دیپلم هستند و در مقابل نیروهای تحصیل‌کرده با مدارک دانشگاهی بالا در حاشیه قرارگرفته‌اند.

عضو شورای شهر بروجرد با اشاره به انتشار برخی توهین‌ها و تهمت‌ها علیه شورای شهر چهارم بروجرد در بستر فضای مجازی اظهارداشت: انتشار هرگونه تهمت و افترا در فضای مجازی بدون ذکر سند خلاف قانون است و اگر کسی این امور را مطرح می‌کند باید متخلفینی را که ذکر کرده با سند معرفی کند چراکه به‌صورت شفاهی نمی‌توان این امور را انتشار داد و خلاف قانون بوده و پیگیری قانونی برای اعضای شورای شهر محفوظ است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات