به گزارش لرستان خبر، پس از انتخاب رییس شورای شهر و تعیین سرپرست شهرداری خرم‌آباد، رسانه‌های اجاره‌ای استان به دنباله روی از کانال ضد انقلاب آمد نیوز، جنجال رسانه‌ای خود علیه انتخاب اعضای شورای شهر خرم‌آباد را آغاز و عملاً نشان دادند شعار دموکراسی خواهی‌شان توخالی و صرفاً برای زمانی است که منافع حزبی‌شان تأمین و افراد منتخب از طیف فکری خودشان باشند.

نقطه شروع این جنجال‌آفرینی کورکورانه شاید در سخنان استاندار لرستان باشد که در اظهاراتی متناقض، #سیاسی شدن شهرداری را امری نامطلوب قلم‌داد کرده و انتخاب شهردار همسو با دولت « شهردار سیاسی! » را لازم و در راستای توسعه شهر عنوان کرده بود!

مدعیان دموکراسی باید در راستای رفع تناقضات فاحش در قول و فعل خویش، نسبت بین خود و مواضع شان را تبیین کنند.

کسانی که نه تحمل باخت را دارند و نه ظرفیت بُرد را، کجای دموکراسی را قبول دارند که مدعی تشکیل جامعه مدنی هم هستند!؟

نیز رسانه‌های اجاره‌ای نسبت خود با کانال‌های ضد انقلاب نظیر آمدنیوز را مشخص کنند، تا تکلیف دیگر رسانه‌های استان در قبال این دنباله رو های آمد نیوز مشخص باشد.

اولین دستاورد این فشارها بر شورای شهر خرم‌آباد، سلب امنیت و آرامش فکریِ اعضا و ایجاد دوقطبی کاذب در بین اعضا و در نتیجه تشدید مباحث غیر ضروری و تنش زا، و هدر رفت فرصت‌های پیش رو جهت کلان شهر شدنِ خرم‌آباد خواهد بود.

جناب استاندار! و رسانه‌های حامی دولت! لطفاً اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید شورا و شهرداری را در راستای کلان شهر شدنِ خرم‌آباد یاری کنید، لاأقل زحمت خود را کم، و باری بر دوش شورا نباشید.

بگذارید شورای شهر با فراغت بال به وظایف خود بیندیشد.

مطمئن باشید که مردم این لطف شما را جبران خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات