امام جمعه خرم آباد:

خطیب نماز جمعه خرم آبادگفت:توکل،اتحاد،تبعیت از رهبری،ایمان و حضور مردم در صحنه ابزار معنوی پیروزی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی امروز در جمع نمازگزاران خرم آبادی دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای مرور افتخارات رزمندگان و ایثارگران دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت مهمترین درس دفاع مقدس است.
امام جمعه خرم آباد درادامه علت بلوف های سیاسی دشمنان را اقتدار ملت و نظام ما دانست و گفت:دشمنان میدانند که ایران از نظر نیروی نظامی بسیار متحد.مقتدرو مقاوم است.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین درباره سخنان سخیف رییس جمهور آمریکاگفت: سخنان گفته شده در شان همان رییس جمهور نابخرد آمریکاست.
وی این صحبت ها را ناشی از ضعف و زبونی و ذلت آنها دانست و گفت:سیاست های آمریکا در چندسال اخیر در خاورمیانه،عراق .سوریه .لبنان  افعانستان و یمن شکست خورده و این صحبت ها به خاطر درد ناشی از این شکست هاست.
حجت الاسلام و المسلمبن بااشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا حق ندارد قلدر معابانه با ایران صحبت کند گفت: این صحبت ها آنچنان سبک و بی محتوا بوده که حتی شرکت کنندگان در اجلاس نیز از آن اظهار نفرت کردند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت :لابد ترامپ پیشینه دلاورمردان ایرانی در ۸ سال دفاع مقدس را نمی داند که اینگونه بی محتوا سخن میگوید. 
امام جمعه خرم آباد افزود:ملت ایران امتحان خودرا در ۳۸ سال ایستادگی دربرابر ظلم ستیزی پس داده ودربرابر آرمانهاو اهداف انقلابی خود با تبعیت از رهبر فرزانه و حکیم دفاع خواهدکرد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود  محرم و عاشورا را فرصتی برای خودشناسی،دشمن شناسی و خداشناسی دانست و گفت: در مجالس و محافل عزاداری باید از ظرفیت عاشورا و محرم برای بالا بردن بصیرت و آگاهی مردم استفاده کرد.
وی از متولیان خواست تا عزاداری ها را به گونه ای برپا کنن که روح مقاومت و محبت را دردل مردم افزایش دهند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین باتوجه به آغاز سال تحصیلی گفت؛دانش آموزان آینده سازان ما هستند و رشد علمی و تربیت دینی باید مهمترین رسالت متولیان آموزش و پرورش باشد.
امام جمعه خرم آباد درپایان شعار مرگ بر آمریکا را تفسیر هیات من الذله دانست و گفت ایران تا نابودی این شیطان بزرگ به راه خود ادامه خواهیم داد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات