رونمایی از ۲ کلینیک سیار دندانپزشکی در لرستان

۲ کلینیک سیار دندانپزشکی صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی از مسئولان این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان، جمعی از روسای شبکه‌های بهداشتی درمانی استان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لرستان دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی جهت ارائه خدمت به مناطق محروم الیگودرز و دلفان رونمایی شد.

کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم اظهارداشت: امروز دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی جهت ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم مناطق محروم استان اعم از حواشی شهر و روستا رونمایی شد.

وی ضمن خرسندی از رونمایی این دو کلینیک سایر جهت درمان مردم مناطق محروم افزود: یونیت، دستگاه رادیولوژی و سایر امکانات سخت افزاری لازم برای ارائه خدمات دندانپزشکی در این دو کلینیک سایر وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه این دو کلینیک دارای تیم فنی دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و راننده است، عنوان کرد: این دو کلینیک صرفاً برای انجام امور درمانی نیست بلکه در برای پیشگیری و آموزش مردم در مناطق محروم و کمتر بهره‌مند استان است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمامی خدمات ارائه شده در این دو کلینیک سیار به صورت رایگان انجام می‌شود بیان کرد: این دو دستگاه کلینیک سیار امروز برای ارائه خدمات به مردم مناطق محروم به شهرستان های الیگودرز و دلفان اعزام می‌شوند. از مقام وزارت قول یک دستگاه دیگر را نیز گرفته‌ایم که به زودی وارد استان لرستان می‌شود.

ساکی تخصیص کلینیک‌های سیار دندانپزشکی را یک طرح ملی دانست و  گفت: برای کل کشور 80 دستگاه از سوی وزارت پیش‌بینی شده است که خوشبختانه با پیگیری‌های معاون اجتماعی و بهداشتی دانشگاه دو دستگاه نیز به استان لرستان اختصاص یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات