عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس خبر داد:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید به مردم اعلام شود که در شورای عالی اصل ۴۴ تمدید کردیم تا پایان مهر ماه کسانی که می خواهند صاحب کل مالکیت یک برگ سهم شوند، باید ۴۶۰ هزار تومان پرداخت کنند.

به گزارش لرستان خبر، هادی قوامی پیش از ظهر امروز درنشست مشترک «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم لرستان حداقل ماهیانه 100 میلیارد تومان و سالیانه هزار میلیارد تومان یارانه نقدی دریافت می کنند.

 

وی با بیان اینکه ما از سویی منابع را پِرت کرده و ازسوی دیگر به دنبال جذب منابع هستیم، عنوان کرد: همین هزار میلیارد تومان می تواند بسیاری از پروژه های نیمه تمام و مشکلات استان را به سرانجام برساند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهام عدالت را یک منبع مهم دانست و ادامه داد: باید به مردم اعلام شود که در شورای عالی اصل ۴۴ تمدید کردیم تا پایان مهر ماه کسانی که می خواهند صاحب کل مالکیت یک برگ سهم شوند، باید ۴۶۰ هزار تومان پرداخت کنند.

 

قوامی با بیان اینکه در استان باید برنامه ریزی برای تبدیل سهام عدالت به یک دارایی بهتر انجام شود، تصریح کرد: در رابطه با مازاد تولیدات که مشکل تمام استان های کشور است باید طبق تاکید مقام معظم رهبری رابطه خود با دنیا را بهتر و قوی تر کنیم چراکه مشکل اصلی ما در تولید، صادرات است.

 

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات