فرمانده سپاه استان لرستان:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:امروز شاهد تنزل قدرت سیاسی استکبار جهانی هستیم، قدرت عمل استکبار جهانی را گرفته‌ایم و نه چشم‌انداز دارند و نمی‌توانند میدان را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های لرستان اظهارداشت: در روایات ائمه خدا را شکر کرده‌اند که دشمنان ما از احمق‌ها هستند و سبب وحدت و همگرایی ملت ما می‌شوند، اشتباه بزرگ ترامپ نیز این بود که توهین به ملت کرد و ملت را تروریسم نامید.

وی بابیان اینکه استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی شکست‌های پی‌درپی را داشته است افزود: از روزی که با استکبار جهانی رودررو شدیم تاکنون یک پیروزی را نداشته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه امروزه شاهد تنزل قدرت سیاسی استکبار جهانی هستیم، عنوان کرد: قدرت عمل استکبار جهانی را گرفته‌ایم و نه چشم‌انداز دارند و نمی‌توانند میدان را ترک کنند، بعد از جنگ مذهب رو به سمت جنگ قومیتی رفته‌اند و مسائل کردها را مطرح کرده‌اند.

وی مخالفت استکبار جهانی با سپاه را مخالفت با انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: استکبار جهانی با دانش ورزی ما، با علم و دانش در جهان اسلام مبنایی مخالف  است چراکه آن‌ها از بمب ما نمی‌ترسند بلکه از این می‌ترسند دانشمندان ما مرزهای علم را طی کرده و به علم‌های نوین دست پیدا کنند.

کشکولی تصریح کرد: از دانشگاه‌ها توقع داریم فارغ از همه رقابت‌های سیاسی اصول امام (ره) در برخورد با استکبار جهانی که بخشی از آن گفتمان مقاومت است را مدنظر داشته باشند، که نرخ تنزل قدرت سیاسی را در منطقه بالا ببرد و در دانشگاه دشمن‌شناسی و بصیرت را حتماً باید داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تعمیق روحیه انقلابی گری، تبیین معارف انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت و همدلی را در دانشگاه‌ها شاهد باشیم چراکه توقعات من از دانشگاه‌ها این مسائل است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: واکنش مردم برای شهادت شهید حججی نشان از رشد ملت دارد و نشان از این دارد که انقلاب اسلامی زنده است و در این راستا تبیین معارف انقلاب اسلامی مهم است و همه از مردم تا پاسداران بهتر است در این زمینه فعالیت کنیم.

وی گفت: اهتمام بورزیم به علم‌آموزی و دانشجو را عالم پرورش دهیم و سعی کنیم به‌جای صرفاً توجه به مدرک، فرد خوب بار بیایید.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی سپاه استان لرستان 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات