مسئول بسیج دانشجویی لرستان

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت:بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی لرستانی تاکنون برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سقا ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش لرستان خبر، حسین محمدی فر به ثبت‌نام دانشجویان لرستان برای شرکت در مراسم اربعین سید و سالار شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت‌نام دانشجویان متقاضی و زائر در سامانه سقا انجام‌شده و هم‌اکنون بیش از 1000 دانشجو ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وی افزود: برای اعزام این دانشجویان با حوزه نظام‌وظیفه و ستاد عتبات دانشگاه‌ها هماهنگی انجام‌گرفته است، بخشی از این دانشجویان به‌صورت خاص در قالب کاروان و بخشی نیز به‌صورت انفرادی عازم کربلای معلی می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان عنوان کرد: از سوی دانشگاه فرهنگیان موکبی در عراق برای پذیرایی و اسکان این دانشجویان پیش‌بینی‌شده است از طرفی هماهنگی با سایر موکب‌ها انجام‌شده تا ساماندهی و پذیرایی این دانشجویان را انجام دهند.

وی در رابطه با دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی لرستان نیز گفت: برای حضور گسترده دانشجویان در مراسم یوم‌الله 13 آبان جلساتی با شورای هماهنگی دانشگاه‌ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام‌شده است.

محمدی فر تصریح کرد: با توجه یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان پررنگ‌تر می‌شود و دانشجویان انقلابی پاسخ خود را به سخنان توهین‌آمیز ترامپ می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی لرستان برگزاری جلسات بصیرتی را در دستور کار دارد، گفت: در سال تحصیلی جدید کرسی و تریبون آزاد در دانشگاه‌ها فعال می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان اظهار داشت: در هفته قشر دانشجو نیز جشنواره‌های فرهنگی و علمی برای دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات