فرمانده انتظامی لرستان:

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و کشف 150 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در خرم آباد خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با استفاده از منابع فنی و پلیسی یک نفر سوداگر مرگ را در خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند. 

 

وی عنوان کرد: با اقدام به موقع ماموران ، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس توقیف و در بازرسی از آن 150 کیلو تریاک کشف شد. 

 

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه از افزایش 6 درصدی کشفیات مواد مخدر طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و ادامه داد: در این مدت سه تن و 100کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و72 باند منهدم و دو هزار و 750 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شده است . 

 

سردار مهدیان نسب در ادامه به جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروش در اجرای طرح های موضوعی در استان اشاره کرد و یادآور شد: هشت طرح حجمی در استان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قاچاقچیان صورت گرفته است.

 

وی افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باند های مواد مخدر اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند چرا که برخورد پلیس با آنان قاطع و محکم خواهد بود. 

 

سردار مهدیان نسب در پایان گفت: رویکرد مهم نیروی انتظامی برخورد بیشتر و جدی با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات