فرمانده سپاه لرستان:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بسیج نیرویی است که وحدت را ایجاد کرده و توانسته اقشار مختلف مردم با دیدگاه و مذاهب گوناگون را در کنار یکدیگر قرار دهد.

سردار مرتضی کشکولی درگردهمایی بزرگ بسیجیان در مرکز لرستان اظهار داشت: بسیج ماندگار، پایدار و اثر بخش است.

وی با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق و مکتب شهیدان گمنام است، عنوان کرد: ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار، تحجرگرایی و مقدس نمایی است باید همه افرادش بسیجی باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بسیج را نیرویی فراگیر دانست و ادامه داد: همه آحاد مردم و ملت ها می توانند بسیجی باشند.

سردار کشکولی تصریح کرد: تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و در این راستا بسیج در تمام عرصه ها می تواند اثر گذار و نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه اخلاص آن چیزی است که بسیج را از غیر بسیجی متمایز می کند، افزود: ما وارث یک لشکر عظیم مخلصین هستیم و باید این پرچم را به مخلصین بسیجی آینده دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: کار کردهای بسیج در حد یک اعجاز هستند و دشمن ما استکبار و آمریکا توان مقابله با قدرت بسیج را نخواهند داشت.

سردار کشکولی یادآور شد: بسیج نیرویی است که وحدت را ایجاد کرده و توانسته اقشار مختلف مردم با دیدگاه و مذاهب گوناگون را در کنار یکدیگر قرار دهد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات