رئیس شورای شهر بروجرد گفت: خدمات درمانی ارائه داده‌شده در واحد بهداشت و درمان شهرداری بروجرد کاملاً رایگان بوده و ارتباطی با حقوق کارکنان این نهاد ندارد.

به گزرش لرستان خبر، ظهر امروز خبری مبنی بر " اقدام عجیب شهرداری بروجرد در توزیع قرص کلسیم به‌جای حقوق معوقه کارگران" بر خروجی برخی رسانه‌های محلی بروجرد ، استان لرستان قرار گرفت.

محمدابراهیم بیاتی رئیس شورای شهر بروجرد با اظهار بی‌اطلاعی از خبر توزیع قرص کلسیم به‌جای حقوق در شهرداری بروجرد خواستار پیگیری قضایی این ادعا شد و اظهار داشت: کسانی که مسبب پخش اخبار کذبی همچون این خبر هستند سریعاً مورد پیگیری قضایی قرار می‌گیرند.

وی قویاً این خبر را رد کرده و افزود: واحد بهداشت و درمان شهرداری بروجرد تازه راه‌اندازی شده و خدمات رایگان درمانی همچون تست فشارخون و قند خون، تزریق آمپول‌های هپاتیت ب و تقویتی B3 به‌ویژه برای کارگرانی که در معرض بیماری‌های عفونی قرار دارند همچون کارگران خدمات شهری شهرداری با همکاری شبکه بهداشت و درمان به‌صورت کاملاً رایگان ارائه می‌دهد.

رئیس شورای شهر بروجرد تصریح کرد: معاونت حقوقی شهرداری بروجرد در حال تنظیم شکوائیه برای پیگیری قضائی منتشرکنندگان این اخبار کذب است و روابط عمومی شهرداری بروجرد نیز این موضوع را به‌شدت تکذیب کرده و در حال پیگیری قضائی این موضوع است.

این  در حالی است که یک منبع آگاه نیز توزیع قرص‌های ویتامین C و کلسیم در نهادهای مختلف را مربوط به یک طرح سراسری و کشوری دانست که بر اساس سیاست‌های بهداشت و سلامت این امر صورت گرفته و ربطی به شهرداری بروجرد ندارد.

برای روشن شدن بهتر موضوع با کامران سبزیان رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز گفت‌وگویی ترتیب دادیم تا موضوع ارائه خدمات درمانی به کارگران شهرداری بروجرد به‌درستی تشریح شود.

وی دراین‌باره  به خبرنگار تسنیم گفت: از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بروجرد تعدادی قرص "کلسیم دی" میان کارگران شهرداری توزیع‌شده و این موضوع ربطی به شهرداری و حقوق کارکنان این نهاد ندارد و خبر هجوی است.

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات