نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:از استاندار جدید لرستان پیگیر برخورد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به خاطر به توهین به ارزش‌های دفاع مقدس هستیم.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا ملکشاهی‌راد اظهار داشت: در حوزه مدیریت ارشاد لرستان به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس توهین شده و این اهانت از ذهن خانواده‌های شهدا و دلسوزان انقلاب پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مدیرکل ارشاد لرستان در آن زمان معذرت خواهی نکرد بلکه افراد را متهم به بی سوادی کرد،و منشا این تفکر در سطح مدیریت ارشاد اسلامی جریانات سیاسی است بدین منظور وقتی جریانات سیاسی به دنبال حاکمیت خود باشند مهم نیست که به ارزش‌های انقلاب توهین شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس اسلامی گفت:در راستای این اهانت مجمع نمایندگان با وزیر قبلی ارشاد اسلامی مکاتباتی داشته و خواستار تغییر این مدیرکل شدند اما متاسفانه مدت وزارت او به پایان رسید و این موضوع بی سرانجام باقی ماند.

وی با بیان اینکه نظر مجمع نمایندگان بر عزل مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان است اظهار کرد:هم اکنون پیگیری این موضوع از استاندار جدید لرستان نیز که فردی انقلابی و پایبند به ارزش‌های انقلاب است هستیم.

لازم به ذکر است سال گذشته تئاتری تحت عنوان "لیلی نام تمام دختران ایران زمین است" در خرم‌آباد برگزار شد که محتوای نامناسب آن موجب اعتراض شدید بسیاری از مردم ،نمایندگان مجلس و جمعی مسئولان دیگر شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات