در سالهای اخیر متاسفانه هروقت فساد، توهین به ارزش ها، شهدا و اسلام در لرستان شده است عده ای منفعت طلب سیاسی که نام خود را اصلاحات گذاشته اند تمام قد دفاع می کنند.

به گزارش لرستان خبر، در سالهای  اخیر متاسفانه هروقت فساد، توهین به ارزش ها، شهدا و اسلام در لرستان شده است عده ای منفعت طلب سیاسی که نام خود را اصلاحات گذاشته اند تمام قد دفاع می کنند و هر وقت برنامه های انقلابی و مردمی مانند 9 دی، مقابله با فتنه و آمریکا و اسرائیل پیش می آید سر در برف فرو می کنند و رد می شوند.

وقتی مدیری افراطی و هتاک به شهدا و دفاع مقدس توهین می کند این طیف سیاسی و رسانه های خودفروخته شان نه تنها از شهدا دفاع نمی کنند بلکه ماه ها در حمایت از این مدیر منحرف بلند می شوندو قلم به حرکت در می آورند.

وقتی یوم الله 9دی و 22 بهمن میشوند ساسیت خفگی و سانسور در پیش می گیرند که گویا این جماعت با فتنه گران و ضدانقلاب منافع مشترکی دارند.

وقتی یک سازمانی که دچار تهاجم فرهنگی شده و دومینو وار انحرافات خود را نشان می دهد بازهم به بهانه های سیاسی و... حنجره خود را پاره کرده تا از وی دفاع کنند و وقتی ضدانقلاب، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل به اسلام و انقلاب و مردم توهین می کند سکوت می کنند!

به راستی آیا بازی سیاسی و منفعت طلبی اینقدر ارزش دارد که خود و قلم و آزادگی ات را به حراج بگذاری و در مقابل..... بدست آوری؟!! هرچند متاسفانه این روزها اصلاح طلبان استان هرکدوم بلندگوی یک اداره شده اند و به جای دفاع از اسلام، انقلاب و مردم محروم استان از منافع و منفعت های شخصی و حزبی دفاع می کنند و سعی م کنند هر نقدی را هم سیاسی نشان دهند!

مصطفی حقیقی

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات