باگذشت 9سال از فتنه 88،همچنان برخی ها با شیطنت از پاسخ دادن به این سوال که موضع شما در قبال فتنه 88چیست؟روزه سکوت در پیش گرفته اند.

به گزارش لرستان خبر، فتنه 88کلید واژه تاریخی که هر ایرانی باید در این خصوص اعلام موضع کند،فتنه ای که به سردمداری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شد و برخی نادان های سیاسی هم در داخل هم پای اجرای آن شدند.

توهین به ولایت و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خمیرمایه این فتنه بود که استکبار به وسیله عروسک های خیمه شب بازی خود در داخل آن را شکل می داد.

فتنه88وحصرخانگی

بی حرمتی به تکایای حسینی،کف وهلهله توسط جوانانی ناآگاه و بی بصیرت که گوش وچشمشان فقط به رسانه های دشمن دوخته شده از زوایای دیگر این حاشیه سازی سیاسی بود.

کروبی و میرحسین موسوی که به اصطلاح زمانی در کشور مسئولیت هایی داشته اند به عروسک هایی برای بازی رسانه ای تبدیل شدند.

فائزه هاشمی و دیگر حامیان فتنه هم بازی گردان فتنه گران شدند و برای هدایت جمعیت تظاهرکننده به نقاط مختلف شهر تهران به سخنرانی می پرداختند.

فتنه88ایران

"رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروى هوائى ارتش، نوزدهم بهمن ماه هشتاد و هشت فرمود:مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ى بعد از انتخابات - این چند ماه - این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعیشان این بود. میخواستند بین آحاد مردم شکاف بیندازند، و نتوانستند. امروز معلوم شده است که آن کسانى که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آنها بخشى از ملت نیستند؛ افرادى هستند یا ضد انقلاب صریح، یا کسانى که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را میکنند؛ ربطى به توده‌ى مردم ندارند. توده‌ى مردم راه خود را ادامه میدهد؛ راه خدا را، راه اسلام را، راه جمهورى اسلامى را، راه پیاده کردن احکام الهى را، راه رسیدن به عزت و استقلال در پناه اسلام را. ملت حرکتش اینجورى است."

رهبر انقلاب و فتنه88

در 8ماه فتنه88 برخی ها به خیال باطل خود می خواستند با انقلاب مخملی ایران را دو دستی تقدین ضد انقلاب و مستکبرین کنند ولی تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری وبصیرت ملت ایران این توطئه را خنثی کرد.

حالا با گذشت 9سال از این فتنه ،مسئولانی که بر سر سفره این نظام ارتزاق می کنند در فضای اعتدال دولت اصلاحات روحانی جرات نمی کنند در خصوص فتنه اظهار نظر کنند.

فتنه88ایران

در پاسخ به این سوال که موضع شما در قبال فتنه88چیست؟اعلام می کنند سوال سیاسی از ما نپرسیدید؟شما به دنبال حاشیه سازی سیاسی هستید؟

به نظر می رسد این مسئولان هنوز به دنبال حمایت از فتنه 88و  سران آن هستند و نمی خواهند با پاسخ دادن شفاف و صریح به این سوال،موقعیت اداری خود را به خطر بیاندازند؟

عدم واکنش به موقع و سکوت این مسئولان در قبال ساکتین فتنه تاکنون باعث خسارت های جبران ناپذیری به کشور شده است به طوری که دریافت حقوق های نجومی و افزایش اختلاس ها از جمله مصادیق بارز آن می باشد که گریبانگیر کشور شده است.

چراغ سبز نشان دادن برخی مدیران جریان انقلابی به مسئولانی که در قبال فتنه88سکوت را در پیش گرفته اند زخمی جدید است که اگر مداوا نشود باعث می شود غده چرکین فتنه به اشکال دیگر در سیستم اجرایی کشور سرباز کند.

حالا در آستانه حماسه 9دی روز بصیرت،این سوال را مجددا از دولتمردان اعتدال پرسیده می شود که واقعا موضع شما در قبال فتنه88چیست؟

باگذشت یک سال از طرح این سوال از فرماندار،بخشداران پلدختر و معمولان و روزه سکوتی که آقایان گرفته اند ،در آستانه 9دی مجددا به طرح این سوال می پردازیم و افکار عمومی منتظر پاسخ می باشند.

این در حالی که سران فتنه به دلیل عدم ابراز پشیمانی از کرده خود در حصر به سر می برند و حالا برخی کت وشلوار اتوکشیده اصلاح طلب با ادامه راه سران فتنه همچنان در قبال این توطئه روزه سکوت در پیش گرفته اند.

انتهای پیام/

 

منبع: بیان روز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات