فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش 9 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در این مدت 3 تن و 381 کیلو و 978 گرم انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

به گزارش لرستان خبر، ‌ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از ابتدای سال 96 تاکنون دو هزار و 977 توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر را دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش نشان می دهد.

وی انهدام 57 باند سوداگر مرگ در استان با افزایش 3 درصدی، توقیف 223 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اجرای 118 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با افزایش 16 درصدی، 507 طرح پاکسازی نقاط آلوده با افزایش پنج درصدی و 273 طرح کنترل محور های مواصلاتی با افزایش 6 درصدی را از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در این مدت عنوان کرد. 

فرمانده انتظامی استان در ادامه، انجام 16 عملیات مشترک برون استانی با ایلام، خراسان شمالی، البرز، مازندران، قم، اصفهان و تهران و منجر شدن به کشف مقدار 800 کیلو گرم انواع مواد مخدر با افزایش 7 درصدی را از دیگر اقدامات پلیس لرستان برشمرد. 

سردار مهدیان نسب در پایان کل دستگیر شدگان در این مدت را 17 هزار و 300 نفر خرده فروش، توزیع کننده، قاچاقچی و معتاد عادی و متجاهر اعلام کرد و گفت: پلیس، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ را با قاطعیت ادامه خواهد داد و فضا را بر آنان ناامن خواهد کرد. 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات