نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد:

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد گفت: در تسویه حساب مردم با موسسات مالی مبالغی از مردم کم می‌شود و مردم به این امر اعتراض دارند.

به گزارش لرستان خبر، بهروز بنیادی با اشاره به تجمع مردم مالباخته در موسسه‌های مالی و اعتباری در مشهد، کاشمر و نیشابور گفت: نماینده‌های مجلس بارها در صحن علنی و غیرعلنی با حضور رئیس بانک مرکزی جلسات متعددی برگزار کرده‌اند و کمیته‌ای مامور پیگیری شده است که مسوول آن آقای پزشکیان هستند.

وی افزود: پرداخت‌ها در حال انجام است اما چیزی که مردم را گله‌مند کرده است، نحوه پرداخت موسسات است.
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تسویه حساب‌ها مبالغی از مردم کم می‌شود و مردم به این امر اعتراض دارند و باید این امر حل شود.

بنیادی ادامه داد: چند هفته مجلس درگیر بودجه شده است و کمیسیون‌ها تمرکزی بر این مسئله نداشتند اما پیگیری‌ها ادامه دارد و در این مسئله غفلتی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تجمعات امروز باید ریشه‌یابی شود، گفت: بحث‌هایی بین نمایندگان در حال شکل‌گیری است که از سازمان‌های مربوطه مثل حفاظت اطلاعات، استانداری خراسان و هر دستگاه متولی بخواهیم تجمع مردم را توضیح دهند که چه خواسته‌هایی داشته‌اند.

نماینده مردم کاشمر تصریح کرد: در مطالبات مردم بحث معیشت اقتصادی مطرح است که این مسائل نیز در مجلس در حال رصد و پیگیری است.

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات