نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور دنبال ناامیدی مردم نسبت به تداوم انقلاب هستند، گفت: عده‌ای انقلابی‌نما کاری می‌کنند که مردم مأیوس شوند.

به گزارش لرستان خبر،  آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا سبب زیاد شدن روزی انسان می شود.

وی ادامه داد: امام موسی بن جعفر(ع) در حدیثی می فرماید «دو چیز روزی شما را زیاد می کند، امانت داری و صداقت در زندگی؛ دو چیز روزی انسان را کم می کند، خیانت و دروغ».

مقام علمی و عصمت حضرت معصومه(س)

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز جمعه دهم ربیع الثانی سالروز وفات کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: امام رضا(ع) به ایشان لقب معصومه را داد و فرمودند هرکس خواهرم معصومه را در قم زیارت کند مثل این است که من را زیارت کرده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) مقام عصمت، شفاعت و مقام علمی بالایی دارد، ایشان به عشق برادرش از مدینه به سمت خراسان حرکت کرد و در ساوه مریض شد، بعد حضرت را به قم منتقل کردند، تصریح کرد: به برکت ایشان حوزه علمیه بزرگ و تاثیرگذار جهانی در قم به وجود آمده است.

سپاه حافظ امنیت حمل و نقل هوایی

خطیب جمعه خرم آباد به ۵ دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه حافظ امنیت حمل و نقل هوایی است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در اوایل انقلاب یکی از نقشه های دشمن هواپیما ربایی بوده است؛ امام راحل دستور دادند سپاه مسئولیت امنیت حمل و نقل هوایی را به عهده بگیرد، تصریح کرد: از آن تاریخ شاهد امنیت کامل هواپیمایی در کشور هستیم؛ بسیاری از کشورهای جهان تقاضا می کنند بیایند و از تجربه سپاه در حفظ امنیت حمل و نقل هوایی استفاده کنند.

وی به روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام راحل به گورباچف رئیس جمهور سابق شوروی اشاره کرد و گفت: این پیام خیلی مهم است و دانشمندان و تحلیل گران باید آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند؛ پیام امام ندای توحیدی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز در دوره ای زندگی می کنیم که اضمحلال و نابودی کمونیسم را دیده ایم، شوروی سابق چقدر وسعت داشت و امروز تفکر مادی مارکسیستی نابود شده است، تصریح کرد: مارکسیست ها در ایران چقدر شیطنت کردند و حتی اختیار را در برخی بخش ها در دست داشتند و خوشبختانه نابود شدند.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در آستانه ۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان رهبری بخش های مختلفی دارد که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد؛ نکته محوری صحبت های رهبری این بوده که شما از اهداف دشمن غفلت نکنید؛ هدف اصلی دشمن در شرایط حاضر ناامید کردن مردم از تداوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه استکبار با تبلیغات روانی گسترده دروغ های آشکار را گسترش می دهد، گفت: عربستان و آمریکا پول هزینه می کنند تا مردم را مایوس کنند؛ متاسفانه عده ای در کشور همان کار را انجام می دهند؛ کسانی که این کارها را می کنند هم امکانات و قدرت در اختیارشان است؛ یا در گذشته اختیار داشته اند یا الان.

انقلابی گری توطئه دشمنان را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه این افراد باید خدمت کنند و پاسخگو باشند نه اینکه مدعی باشند و سیاه نمایی کنند، دشمن بیرونی مشخص است، باید دشمن داخلی را مواظبت کنیم، اظهار داشت: دو عامل باعث ناامید کردن مردم می شود، یکی قدرت طلبی و دوم بی تقوایی؛ عده ای دنبال قدرت یابی هستند و عده ای هم انسان های بی تقوایی هستند و دروغ می گویند و انصاف ندارند.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: دو چیز باعث خنثی شدن تمام برنامه های دشمن خواهد شد، روحیه انقلابی گری و توجه به اقتصاد مقاومتی؛ راه حل مشکلات کشور در انقلابی گری و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: عده ای انقلابی نما به اسم انقلاب کاری می کنند که مردم مایوس شوند.

حماسه ۹ دی کمتر از ۲۲ بهمن نیست

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: ۹ دی از ایام الله و از روزهای سرنوشت ساز و عبرت آموز کشور است؛ این روز کمتر از ۲۲ بهمن نیست چون در این روز ایمان و غیرت مردم ایران در دفاع از نظام و اصول و ارزش های انقلاب به نمایش گذاشته شد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در این روز ولایتمداری و روحیه انقلابی و وحدت و انسجام مردم به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: فتنه گران خسارت سنگینی به کشور زدند؛ بالاترین خسارتی که فتنه گران به این مملکت وارد کردند ناامید کردن مردم بود.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه فتنه گران چهره نظام اسلامی را خدشه دار کردند و به مقدسات اهانت کردند و مسجد را به آتش کشیدند، افزود: گناه فتنه گران بخشودنی نیست.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه پیام حماسه ۹ دی بصیرت و تبعیت از ولایت است، کید دشمن را متوجه باشیم، خطاب به مردم یادآور شد: در مراسم گرامیداشت ۹ دی حضور باشکوه و حماسه ساز داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

منع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات