عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:حساب مطالبات مردم ایران اسلامی از تخریب کنندگان اموال عمومی و گوش به فرمان ضد انقلاب جدا است.

به گزارش لرستان خبر، سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رسانه ها در انعکاس اخبار باید امانتداری کنند اگر خبرنگاری با من تماس گرفته همان مطالب مصاحبه های قبلی را گفته ام.

وی بیان کرد: برخی ها که در جاده ضد انقلاب اقدام به رعب ووحشت برای شهروندان می کنند یا به اموال عمومی خسارت وارد می کنند باید بدانند که این رویه نادرست است واین اقدامات براساس قوانین مجازات اسلامی جرم است.

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس افزود: برخی رسانه ها به نقل ما زدند"پلیس به برهم زنندگان نظم عمومی در شهر دورود لرستان شلیک کرده است "اینطور نبوده بلکه عرض کردم هر شخص یا گروهی که مطالبه ای دارند باید از طریق مسالمت آمیز و قانون عمل کنند ونبایستی به اموال بیت المال خسارت وارد کنند.

وی ادامه داد:برخی مواقع در جلوی مجلس شورای اسلامی شاهد تجمع هات و بیان مسائل ومشکلات هستیم که حتی نمایندگان مجلس هم برای پاسخگویی و پیگیری مطالبات در جمع آنها حاضر می شوند.

کاظمی با تاکید براینکه این جریاناتی که به حسینیه ها و اموال بیت المال تخریب می کنند ریشه در خارج از کشور دارند تاکید کرد:تعرض به حقوق مردم و اموال عمومی قطعا جرم تلقی شده و خیانت به مردم محسوب می شود و افرادی که در این شب ها به جای بیان اعتراضات خود  قانونی عمل نمی کنند واموال عمومی تخریب می کنند آنها پیاده روی ضد انقلاب هستند.

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس گفت:معیشت،بیکاری و رونق اقتصادی از دغدغه های مهم مردم هستند که امیدواریم دولت با برنامه ریزی این مسائل ومشکلات مردم را مرتفع کند.

وی با قدردانی از ولایتمداری و بصیرت ملت ایران اسلامی خصوصا مردم پلدختر یادآور شد:مجلس شورای اسلامی در خصوص دغدغه های اقتصادی ملت حامی و پشتیبان است و اجازه نمی دهد حقوق مردم به خصوص مستضعفین واقشار کم درآمد جامعه ضایع شود. 

انتهای پیام/

 

منبع:بیان روز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات