نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد ایستادگی در برابر ظلم و همچنین دادخواهی مظلومان است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سپاه پاسداران باهدف پاسداری از انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان در داخل و خارج کشور تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه سپاه پاسداران نماد ایستادگی در برابر ظلم و زیاده‌خواهی و همچنین دادخواهی همه مظلومان اعم از مسلمان و غیرمسلمان است، عنوان کرد: سپاه یک مجموعه صرفاً نظامی نیست و مطرح کردن این امر بی‌انصافی بوده چراکه این نهاد انقلابی هرجایی که نیاز بوده برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف ورود پیداکرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اقدامات و عملکرد مطلوب سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مقابله با منافقین تصریح کرد: سپاه پاسداران بزرگ‌ترین لشگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلابی است.

حجت‌الاسلام جلیلیان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری نیز سپاه پاسداران را مجموعه‌ای سیاسی، نظامی، فرهنگی و امنیتی عنوان می‌کنند گفت: هرجایی که دولت‌ها از سپاه درخواست داشته‌اند به عرصه ورود پیداکرده و منشأ اقدامات تأثیرگذار بوده است.

1525524119062

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار سپاه در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره مسئله نفوذ دشمن را در داخل نظام مطرح می‌کنند و در این راستا سپاه پاسداران در جلوگیری از این نفوذ همواره اقدامات تأثیرگذاری را انجام داده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی اطاعت از ولایت و همچنین داشتن اخلاق اسلامی، معنویت، هوشمندی و بصیرت پاسداران بیان داشت: سپاه پاسداران در مکتب علمای ربانی مانند حضرت امام(ره) پرورش‌یافته است.

حجت‌الاسلام جلیلیان با اشاره به الگوپذیری مجموعه سپاه از مکتب اسلام بیان داشت: ولایت‌پذیری و همچنین ارتباط با علمای ربانی از ویژگی‌های مهم سپاه محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات عقیدتی و سیاسی صورت گرفته از سوی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان طی سال گذشته گفت: ارائه آموزش‌های معارف دینی با محوریت امربه‌معروف و نهی از منکر، اعزام خانواده‌های سپاه استان به مشهد مقدس و شرکت در برنامه‌های عقیدتی و سیاسی، برگزاری دوره تربیت و تعالی با حضور هزار و ۱۰۰ نفر از پاسداران و ... ازجمله این اقدامات بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری ۴۰۰ جلسه اخلاق در سطح استان و نواحی ادامه داد: برگزاری ۴۰۷ نشست و گردهمایی سیاسی کارکنان سرباز، برگزاری هشت هزار و ۴۶ مورد نشست سیاسی بسیج، برگزاری ۱۷۲ مورد نشست نهضت روشنگری در سطح نواحی و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته بوده است.

حجت‌الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: در این راستا همه ما برای تحقق این امر وظیفه‌داریم و باید اقدام به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در این رابطه کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای حوزه اقتصاد کشور ایران بیان داشت: این اقدام باهدف ایجاد فضای ناامن اقتصادی در کشور است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت اتحاد، همبستگی مردم و مسئولان، توجه به بیانات مقام معظم رهبری، تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی، استفاده از ظرفیت جوانان و ... در استان تأکید کرد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات