نماینده مردم بروجرد در مجلس:

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی آماده شده و امروز در دستور کار کمیسیون قرار دارد و به زودی در صحن رسمی مجلس مطرح خواهد شد که تحت هر عنوانی به کارگیری بازنشستگان ممنوع شود.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر با بیان اینکه توسعه فرصت های شغلی یکی از مطالبه های جدی مردم است، اظهار داشت: منع به کارگیری بازتشستگان یکی از عوامل موثر در توسعه فرصت های شغلی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که در دستگاه های مختلف بازنشستگان به کارگیری می شوند، عنوان کرد: این موضوع در مجالس قبل در دستور بوده و قانون هم برای آن وضع شده اما هم اجرا نشده و هم نواقص قابل توجهی داشته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان تحت عنوان مشاغل هم تراز نیروهای بازنشسته را به کارگیری می‌کنند، ادامه داد: در کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی آماده شده و امروز در دستور کار کمیسیون قرار دارد و به زودی در صحن رسمی مجلس مطرح خواهد شد که تحت هر عنوانی به کارگیری بازنشستگان ممنوع شود.

گودرزی تصریح کرد: با تصویب این قانون ما شاهد خواهیم بود که فرصت های شغلی در اختیار جوانان ما به ویژه جوانان تحصیل کرده کشور قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اگر ما به دنبال رفع بیکاری که دغدغه عمومی در جامعه است هستیم، باید به مجموعه عوامل دخیل در آن از جمله منع به کارگیری بازنشستگان توجه کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی مبارزه با قاچاق کالا را دیگر عامل رفع بیکاری دانست و ادامه داد: تقویت تولید داخل، تشویق مردم به مصرف تولیدات داخلی و مبارزه با واردات بی رویه باعث ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات