در گفتگو با لرستان خبر مطرح شد:

رئیس انجمن صنفی رانندگان الیگودرز گفت: علی رغم جوسازی و فراخوان رسانه های ضدانقلاب، هیچ گونه اعتصابی در بین کامیون داران الیگودرزی صورت نگرفته و همه ماشین های ما در حال بارگیری و تردد در جاده ها هستند.

عزت الله نصیری در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: علی رغم جوسازی و فراخوان رسانه های ضدانقلاب، هیچ گونه اعتصابی در بین کامیون داران الیگودرزی صورت نگرفته و همه ماشین های ما در حال بارگیری و تردد در جاده ها هستند.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری در استان و شهرستان همکاری بسیار خوبی با رانندگان دارند، به مشکلات این صنف اشاره کرد و افزود: گران شدن قطعات مشکل عمده کامیون داران است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان الیگودرز با بیان اینکه قیمت قطعات از ابتدای امسال به طرز سرسام آوری افزایش یافته است، ادامه داد: برای مثال تا پیش از این قیمت هر عدد لاستیک ما 1.5 میلیون تومان بوده ولی اکنون به چهار تا پنج میلیون تومان رسیده است.

نصیری دریافت حق کمیسیون بیشتر و بیش از حد قانونی توسط برخی شرکت های حمل و نقل را دیگر مشکل رانندگان الیگودرزی دانست و تصریح کرد: برخی از این شرکت ها به هر راننده ای که می خواهند بار می دهند و بارگیری شامل همه رانندگان نمی شود.

وی افزود: برخورد با این شرکت های متخلف توسط سازمان راهداری، انتظار و خواسته همه ما رانندگان الیگودرزی است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات