نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس مطرح کرد:

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی مسئولان خطاب به استاندار لرستان گفت: اگر از یک مسئول ۳ بار گزارش برای شما آوردند حذف کنید، قحط‌الرجال نیست.

به گزارش لرستان خبر، عباس گودرزی ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر خود با هیئت دولت، نکته مهمی را اشاره کردند و مثال تیم فوتبال را هم زدند، گاهی ممکن است تلاش شود و پیگیری هایی صورت گیرد اما نتیجه مطلوب هم حاصل نشود، اما مردم ما قدردان تلاش ها خواهند بود، تصویر دولت در ذهن مردم باید تصویر تلاش و پیگیری و کوشش مستمر برای مردم باشد.

وی با بیان اینکه مردم با تمام مشکلات پای اصل انقلاب ایستاده اند، پای اصول و مبانی فکری امام راحل هستند، تصریح کرد: وظیفه ما در این شرایط سنگین تر است،  فرمانداران باید فضا را متفاوت از قبل ببینند و از مدیران خود بیش از گذشته انتظار داشته باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر همه جا سخن می گوییم که جنگ اقتصادی و فلج کننده علیه ما تحمیل کرده اند خوب باید امکانات مقابله هم فراهم شود، افزود: بپذیریم با تمام زحماتی که صورت می گیرد اما شرایط امروز ما متناسب با وضعیت جنگ اقتصادی نیست،  باید رنگ و بوی جلسات متفاوت باشد و اولویت ها را باید لحاظ کنیم.

گودرزی با اشاره به اینکه دردی که در جامعه ما وجود دارد این است که وقتی جلسات تمام می شود انگار همه چی تمام می شود، می گوییم برویم جلسه بعد، یعنی جلسه برای جلسه برگزار می شود، اظهار داشت: قریب به اتفاق جلسات اینگونه است.

وی با بیان اینکه در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم بروجرد،  ۱۲ سال پیش این پروژه مطرح شد، این همه مسئول آمده و رفته هنوز تمام نشده است، با راه و شهرسازی ۱۰ بار جلسه گذاشته ایم؛ خطاب به استاندار لرستان تصریح کرد: اگر از یک مسئول، معاون و مدیر ۳ بار گزارش برای شما آوردند حذف کنید، قحط الرجال نیست، برخی انگار تنها خلق شده اند برای ایراد گرفتن. شرایط ما شرایط خاص است، برای یک موافقت نامه باید از ۲۵ دستگاه استعلام گرفت، سرمایه گذار پشیمان می شود از کار کردن.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی یعنی کوتاه کردن مسیر خدمت به مردم، افزود: امروز کسی می خواهد مجوزی بگیرد باید چندین روز وقت خود را برای این کار بگذارد، واقعا دستگاه ها در پاسخگویی به ارباب رجوع کوتاهی می کنند،  بدون دلیل به ارباب رجوع می گویند برو یک هفته دیگر بیا.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نمره ۲۰ از آن کسی است که کار خوب را خوب انجام دهد، گفت: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد کار خوبی است اما باید خوب هم انجام شود، سرمایه گذار باید ضوابط را هم رعایت کند،  قانون را خم می کنیم اما معتقد به شکستن قانون نیستیم.

وی با بیان اینکه در قراردادها اگر ضوابط را نبینیم و دقیق بسته نشوند،  فقط زمان را از ما می گیرد، کما اینکه قبلا قربانی این رویه های غلط بوده ایم، تصریح کرد: سرمایه گذاری اگر می آید زمین رایگان می گیرد، خوب بنویسد دو سال دیگر اگر کار تحویل داده نشد زمین را پس می دهم، فردا استاندار می رود، من و شما می رویم و کار معطل می ماند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس بانک مرکزی رفت، اما حالا کسی از او نمی خواهد که بیاید در مورد وضعیت بازار ارز پاسخ بدهد، وزیر اقتصاد را استیضاح کرده ایم به خاطر سیف، سیف رفت و همه چی تمام شد!

گودرزی تصریح کرد: شهرداران قبلی شهر بروجرد را نابود کرده اند اما کسی نمی آید بگوید بر چه اساسی فلان پروژه را اجرا کردی و این همه بدهی بالا آوردی، حالا همه ما حیران هستیم چه کنیم، متاسفانه زمان که می گذرد پاسخگویی حذف می شود.

وی با بیان اینکه با حضور شرکت شهرک ها می توانیم پروژه منطقه ویژه اقتصادی بروجرد را احیا کنیم و با خیال راحت و اطمینان بیشتری پروژه پیش برود، افزود: با وحدت و انسجام و برادری، اختلافات را کنار بگذاریم و روی خدمت به مردم همه باهم مشترک شویم.

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات