نماینده‌ای که از تریبون مجلس و یا از جایگاه نمایندگی مجلس برای حمایت از توطئه‌های دشمنان مردم و نظام سوء‌استفاده کرده و اهداف رسما اعلام شده آنان را دنبال می‌کند، نباید و نمی‌تواند از پنجه عدالت دور بماند و خانه ملت را به پایگاه و ستاد عملیات دشمنان خونریز و غارتگر مردم تبدیل کند!

به گزارش لرستان خبر، نماینده‌ای که از تریبون مجلس و یا از جایگاه نمایندگی مجلس برای حمایت از توطئه‌های دشمنان مردم و نظام سوء‌استفاده کرده و اهداف رسما اعلام شده آنان را دنبال می‌کند، نباید و نمی‌تواند از پنجه عدالت دور بماند و خانه ملت را به پایگاه و ستاد عملیات دشمنان خونریز و غارتگر مردم تبدیل کند!

در حالی که آمریکا با بد‌عهدی‌های پی‌درپی خود برجام را نقض کرده و نهایتا هم بی‌آنکه به هیچ یک از تعهدات خود عمل کند، از برجام خارج شده  که حتی متحدان اروپایی ترامپ هم چاره‌ای جز اعتراف به این قانون‌شکنی نداشته‌اند، فلان به اصطلاح نماینده ادعا می‌کند که «مسئول وضعیت جاری کشور آنهایی هستند که با هوا کردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود»! 

ایده‌آل ترامپ توقف برنامه موشکی ایران و تبدیل کشورمان به لقمه‌ای راحت برای بلعیده شدن بود و این آقای نماینده دقیقا آرزوی ترامپ را به خبر تبدیل کرده است!

درحالی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۱۱ بار متوالی پایبندی ایران به تعهدات برجامی خود را تائید کرده است، ایشان می‌فرمایند: «اگر کل نظام در اجرای برجام مصمم بود و اگر همه تلاش می‌کردند برجام درست اجرا شود امروز بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی که وارد ایران شدند، در ایران می‌ماندند و سرمایه‌گذاری می‌کردند»!

فلان نماینده دیگر تریبون مجلس را برای تکرار ادعاهای دروغ وزیر خارجه آمریکا علیه ایران اسلامی به کار می‌گیرد و ادعای دروغی را علیه رئیس‌قوه قضائیه مطرح می‌کند که قبلا نیز مطرح کرده بود و بعد از آنکه جعلی بودن آن مشخص شد، رسما به خاطر دروغی که گفته بود عذرخواهی کرده بود! 

چرا این ادعا و تهمت ناروا بار دیگر از سوی این به‌اصطلاح نماینده مجلس مطرح می‌شود؟! مگر از آن هنگام که این اتهام دروغ را مطرح کرده و سپس پوزش خواسته بود تاکنون چه اتفاقی افتاده است که ایشان بار دیگر همان اتهام را از تریبون مجلس بر زبان می‌آورد؟!

فقط ۲ اتفاق تازه را می‌توان آدرس داد، اول آنکه وزیر خارجه آمریکا همین تهمت را علیه رئیس ‌قوه قضائیه مطرح کرده است و دوم اینکه دستگاه قضایی وارد برخورد با مفسدان اقتصادی شده است.

آیا اقدامات و اظهارات دو نماینده یاد شده و نمونه‌های مشابه دیگری از این دست، عنوان مجرمانه ندارد؟!

اگر همسویی آشکار با دشمنان مردم -‌آنهم در بحبوحه درگیری تمام عیار- جرم نیست، پس تعریف جرم چیست؟! مجلس که سفارت انگلیس زمان قاجار نیست که مجرمان در آن بست بنشینند و از مجازات در امان باشند!

حسین شریعتمداری

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات