در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف ۱۷ انبار احتکار کالا در این استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی تشدید مبارزه با گرانفروشی و احتکار، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با همکاری دستگاههای نظارتی در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار طی هفته جاری موفق شدند بیش از ۷۰۰ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دهند.

وی، ادامه داد: همچنین بازرسان بیش از ۵۰ انبار کالا را بازرسی کردند که از این تعداد ۱۷ انبار عمده فروش و خرده فروش به علت احتکار برنج، شکر، روغن نباتی و پودر شوینده مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۹۴۸ هزار ریال تشکیل پرونده و برای صدور حکم تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، عنوان کرد: در این بازرسی ها سه انبار لوازم خانگی با بیش از ۶۰۰ قلم کالا، یک انبار پودر شوینده به میزان ۳۸ هزار و ۴۸۵ عدد پودر، بیش از ۱۰۰ تن برنج به علت احتکار و عدم اعلام موجودی، سه انبار لوازم بهداشتی، مبل فروشی، لوازم پزشکی و آرایشی قاچاق شناسایی شده و برای افراد متخلف پرونده تشکیل و برای صدور حکم به شعب تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

صفی خانی، بیان کرد: از مردم استان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه احتکار، اختفا و گرانفروشی با شماره تلفن ۱۲۴ یا ۵-۳۳۲۴۱۹۸۲ معاونت بازرسی این سازمان تماس حاص کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات