سینا مهراد:

بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال «پدر» که حضور او در این سریال باعث شده حسابی دیده شود، از حال و هوای این روزهایش گفت.

به گزارش لرستان خبر، «سینا مهراد» بازیگر نقش حامد در سریال «پدر» با بیان اینکه پس از مرگ این کاراکتر هم اتفاقات جذابی در سریال رخ خواهد داد، اظهارداشت: با پخش این سریال تعداد زیادی از اهالی سینما، دوستان، آشنایان، فامیل و همسایه ها زنگ زدند و به من به خاطر سریالی که دوستش دارند تبریک گفتند. وقتی واکنش های مردم را در کوچه و خیابان می‌بینم، بسیار خوشحال می شوم. به شکر خدا همه از سریال راضی هستند.

وی افزود: اصولا وقتی کاری در تلویزیون تا این اندازه موفق می‌شود ناگهان به خودت می‌آیی و می‌بینی یک پست اینستاگرامی تو فقط 30 هزار کامنت دارد. آخرین پستی که منتشر کردم همه از سریال ابراز رضایت کردند. البته برخی بابت مرگ حامد و نمایش صحنه های غمگین ناراحت بودند که من سعی کردم با عذرخواهی از آنها، دلجویی داشته باشم ولی منظورم از عذرخواهی اشتباه گروه سازنده نیست، بلکه میخواستم حسن نیت گروه سازنده را ثابت کنم که قصد همدردی با کسانی را داشتند که عزیزانشان را از دست داده اند. ما به هیچ عنوان قصد آزار دادن دیگران را نداریم.

این بازیگر که پیش از پخش سریال در مصاحبه ای گفته بود اگر خدا بخواهد با «پدر» دیده می‌شوم، تصریح کرد: خدا را بابت این اتفاق شکر می‌کنم. من بعد از پخش سریال بیشتر از قبل احساس می‌کنم که یک نفر آن بالا نشسته و دارد تک به تک بنده‌هایش را نگاه می‌کند؛ نگاهی از سر لطف و عشق. خوشحالم که نیم نگاهی هم به من داشته است. خیلی خیلی دوستش دارم و از او ممنونم.

مهراد در پایان گفت: خوشحالم که حامد تهرانی اینقدر مورد محبت مردم قرار گرفته که وقتی پیام‌های شان را می خوانم و فضای مجازی را رصد می کنم، می بینم که او چقدر مورد محبت مردم قرار گرفته که آنها نگران حالش هستند. حتی دوست ندارند مرگش را در سریال ببینند و باور کنند. واقعا از این همه موفقیت سریال «پدر» خوشحالم.

انتهای پیام/ 

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات