در گفتگو با لرستان خبر مطرح شد:

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: اتاق وضعیت ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان باهدف رصد، پیگیری و مطالبه گری مسائل اقتصادی تشکیل شده است.

سرهنگ حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با نقش و وظیفه دانشجوی بسیجی که نسبت به مسائل کشور بی تفاوت نیست و احساس مسئولیت دارد، اتاق وضعیت ناحیه بسیج دانشجویی با هدف بررسی مسائل مهم در حوزه های مختلف(اقتصادی،فرهنگی و...) در سطح استان، کشور و بین الملل و تهیه برآورد و ارائه به مسئولان تشکیل شده است.

وی بصیرت افزایی، مطالبه گری و گفتمان سازی در آحاد جامعه به ویژه عموم دانشجویان را دیگر هدف تشکیل این اتاق وضعیت دانست و عنوان کرد: اتاق وضعیت در اوضاع کنونی کشور و مسائل و مشکلات اقتصادی، در حوزه اقتصادی فعالیت می کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان ادامه داد: اتاق وضعیت همچنین با هدف مطالبه گری از مسئولین از طریق تولید محتوا، دیدارهای دانشجویی و نشست های رسانه ای تشکیل شده است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: نشست با مسئولان از جمله نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه، پیگیری طرح هایCGT و LVT از نمایندگان استان، تولید محتوا و ارائه به دانشجویان در راستای ارتقاء سطح دانشجویان نسبت به مسائل اقتصادی از جمله برنامه های در دست اقدام اتاق وضعیت است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات