آیت الله نیازی در گفتگو با لرستان خبر:

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول تاریخ هیچ گاه آمریکا یک کشور قابل اعتماد نبوده و آمریکا قطعا خیر و مصلحت مردم کشور ما را نمی خواهد.

آیت الله هاشم نیازی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر در واکنش به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اخیر اظهار داشت: یقینا ما مایل به این وضعیت موجود برای مردم استان و کشور نیستیم و به طور قطع طرح این مسئله یکی از مسائل در اولویت جلسه مجلس خبرگان که طی روزهای آینده برگزار می شود، خواهد بود و طبعا بیانیه ای در این زمینه نیز توسط خبرگان صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولانی که مدیریت کشور را بر عهده دارند قطعا به وضع موجود اقتصادی راضی نیستند، عنوان کرد: سیاست کلی کشور این نیست که غیر از رژیم صهیونیستی با کشور دیگری مذاکره نکنیم اما مسئله این است که برای هر تصمیمی که گرفته می شود، باید حفظ عزت و مصلحت و آبروی ملت ایران در نظر گرفته شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در طول تاریخ هیچ گاه آمریکا یک کشور قابل اعتماد نبوده است، ادامه داد: اخیرا هم با کره شمالی مذاکره کردند اما این آقا(ترامپ) که به تعداد روزهای ریاست جمهوری اش دروغ و تناقض گفته، فردای همان روز زیر حرفش زد.

آیت الله نیازی تصریح کرد: آمریکا از طرفی ملت ایران را تحریم می کند و از طرف دیگر می گوید من بدون هیچ پیش شرطی حاضر به مذاکره با ایرانیم؛ این حرف بسیار بی معناست و منطقی پشت آن نیست.

وی افزود: البته این گونه هم نیست که بگوییم تا مذاکره کردیم کشور به گل و بلبل تبدیل شده و همه مشکلات حل می شود چراکه آمریکا در طول تاریخ همیشه سر ملت ها کلاه گذاشته است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم نباید به جوسازی‌های منفی و دروغین فضاهای مجازی توجه کنند، خاطرنشان کرد: عمده کار دشمن این است که روی مردم عملیات روانی انجام دهد و آنچه واضح و مبرهن است این است که آمریکا قطعا خیر و مصلحت مردم کشور ما را نمی خواهد.

آیت الله نیازی یادآور شد: الحمدلله مردم ما مردمی هستند که در طول تاریخ این انقلاب آب دیده شده اند و به این جوسازی های روانی توجه نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: بنده اطلاع ندارم کدام یک از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نکرده اند اما امیدواریم نمایندگان ما هر تصمیمی که می گیرند در راستای منافع استان باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنچه برای همگان روشن است این است که مجلس شورای اسلامی در حال حاضر بیکار ننشسته و نمایندگان مشغولند که کشور را از این بحران نجات دهند.

آیت الله نیازی تصریح کرد: اخیرا هم تعدادی از شخصیت ها خدمت مقام معظم رهبری رفته و از وضعیت موجود ابراز نگرانی کرده بودندو ایشان هم فرموده بودند تا مادامی که ما در درون کشور اتحادمان را حفظ کنیم هیچ قدرتی هیچ کاری نمی تواند بکند.

وی به حدیثی از امام جواد علیه السلام اشاره کرد و افزود: ایشان می فرمایند اگر انسان شکر نعمتی که دارد را انجام ندهد به مانند یک نابخشودنی است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در قرآن از دو عمل قتل و شرک و بت پرستی به عنوان گناه نابخشودنی یاد شده است، خاطرنشان کرد: درست است که در کشور برخی مشکلات وجود دارد اما باید بپذیریم که در این فضای کنونی خاورمیانه امنیت جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است که باید شاکر آن باشیم.

آیت الله نیازی با بیان اینکه این امنیت از نان شب هم واجب تر است، یادآور شد: اگر قدری صبر و تحمل داشته باشیم این مشکلات هم مانند سایر بحران‌هایی که در طول عمر انقلاب اسلامی به وجود آمده، می گذرد و بنده هم به سخنان مقام معظم رهبری معتقدم که فرمودند بنده کاملا امیدوارم که مردم ایران از این بحران هم با عزت و سرافرازی عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات