مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: ساخت مستند پنج شهید مدافع حرم لرستان را در دستور کار داریم که بخش‌هایی از کار مطالعه، فیلمنامه نویسی و تصویربرداری شهیدان عبدیانی، رستمی مقدم و شهید شمسه را انجام داده‌ایم.

به گزارش لرستان خبر، محمد بازوند امروز درحاشیه اختتامیه نشست عمومی کارگاه‌های تخصصی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صداوسیمای مراکز چهارگانه کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست منطقه‌ای مراکز صداو سیمای منطقه 4 در لرستان اظهار داشت: در این نشست تصمیمات بسیار خوبی در حوزه رادیو، تلویزیون، خبر، فضای مجازی، برنامه‌ریزی و تصمیم سازی و همچنین سیاست گذاری اتخاذ شد. 

وی به ساخت برنامه‌ای با عنوان کارنامه انقلاب اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های صداوسیما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دعوت از کلیه استاندارانی که پس از پیروزی انقلاب تاکنون به عنوان نماینده عالی دولت‌ها در استان‌های کشور و همچنین لرستان خدمت کرده‌اند است تا با مردم پیرامون دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی صحبت کنند. 

مدیر کل صداو سیمای مرکز لرستان عنوان کرد: بنا داریم 40سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با هدف تشریح افتخارات گذشته و چشم انداز امیدوار کننده‌ای که برای  آینده کشور و استان در دستور کار است برگزار کنیم.

وی به ساخت مستند شهدای مدافع حرم استان لرستان اشاره و بیان کرد: ساخت مستند پنج شهید مدافع حرم لرستان را در دستور کار داریم که  بخش‌هایی از کار مطالعه، فیلمنامه نویسی و همچنین تصویربرداری مستند شهیدان عبدیانی، رستمی مقدم و شهید شمسه را انجام داده‌ایم که امیدواریم تا 22 بهمن امسال به سرانجام مقصود برسند.

بازوند با بیان اینکه این نشست با موضوع برنامه سازی پیرامون 40سالگی انقلاب اسلامی برگزارشد گفت: 40سال افتخار در حوزه‌های مختلف و در تقابل سخت و نرم با همه قدرت‌های دنیا و طی این 40 سال نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم غیرتمند به برکت خون شهدای گران قدر فرازو نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند و پیشرفت‌های بزرگی در دنیا به ثبت رسانده‌اند. 

وی تصریح کرد:در این مقطعی که می‌خواهیم 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم نظام سلطه به صراحت بیان می‌کنند بنا دارند مانع از برگزاری جشن 40سالگی انقلاب اسلامی شوند. 

مدیر کل صداو سیمای مرکز لرستان با اشاره به ساخت مستند مقایسه خدمات  نظام جمهوری اسلامی در دوران پس از انقلاب و گریزی به اینکه چه بودیم و چه هستیم با حضور فرهیختگان و نام آشنای استان  لرستان اظهار داشت: این انقلاب صرفا به ما ایرانی‌ها اختصاص ندارد اگر ما در حیات خلوت آمریکا حضور داریم به این معنی است که ما به عنوان انقلابی که به بشریت تعلق دارد، حضور داریم. 

وی افزود: وزرای سابق آمریکا به صراحت اعلام کرده‌اند که پس از این همه برخوردهای خشن که با جمهوری اسلامی داشته‌اند از جمله 8سال جنگ تحمیلی، ترورهای شهدای هسته‌ای، تحریم‌های ظالمانه، حادثه طبس و برنامه‌های مختلفی که در راستای براندازی جمهوری اسلامی داشتند نمی‌توانند جمهوری اسلامی  را از این طریق به سقوط بکشانند.

انتهای پیام/

 

منبع:تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات