در اکران مردمی فیلم سینمایی «تنگه ابو قریب» مطرح شد:

بازیگر فیلم سینمایی «تنگه ابو قریب» گفت: بارها این فیلم را تماشا کردم و همیشه از دیدن جوان‌هایی که رشید بودند و غیرت داشتند، منقلب شدم؛ ای کاش ذره‌ای از این غیرت را بعضی‌ها الان داشتند.

به گزارش لرستان خبر، جواد عزتی، امیر جدیدی، مهدی پاکدل و علی سلیمانی بازیگران فیلم سینمایی «تنگه ابو قریب» شب گذشته 23 مرداد ماه، در پردیس سینمایی مگامال به همراه مردم به دیدن این فیلم نشستند.

بعد از نمایش این فیلم که تا نیمه‌های شب ادامه داشت و در پردیس سینمایی «مگامال» به ۵ سانس فوق‌العاده رسید، جواد عزتی در صحبت‌های کوتاهی گفت: ممنونم که این فیلم را برای دیدن انتخاب کردید و سپاسگزارم از سینما حمایت می‌کند. قطعاً حمایت‌های اینچنینی در کیفیت سینما تأثیر مستقیم دارد.

مهدی پاکدل دیگر بازیگر فیلم «تنگه ابو قریب» خطاب به تماشاچیان گفت: شما دلگرمی ما هستید. بارها این فیلم را تماشا کردم و همیشه از دیدن جوان‌هایی که رشید بودند و غیرت داشتند منقلب شدم، ای کاش ذره‌ای از این غیرت را بعضی‌ها الان داشتند.

امیر جدیدی نیز در صحبت‌هایش ضمن تشکر از مخاطبان این فیلم افزود: کشور ما هر چه دارد از همین جوان‌هایی است که قصه آنها را دیدید، مثل اینکه ما هر چه داریم از شما عزیزان است و ممنونم این فیلم را انتخاب کردید.

علی سلیمانی هم در صحبت‌های کوتاهی به ویژگی‌های فیلم «تنگه ابو قریب» اشاره کرد و گفت: این فیلم با استانداردهای خاصی ساخته شده است و نمونه این فیلم در سینمای ایران نیست. فیلم ارزشمندی که نیاز است، نسل جوان حتما آن را ببینند و متوجه شوند چه کسانی از این خاک دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات