دادستان مرکز استان:

دادستان خرم‌آباد با اشاره به توزیع کالاهای اساسی در استان گفت: هر جا شاهد احتکار کالا و اخلال در بازار باشیم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش لرستان خبر، سعید رازانی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: روش توزیع اقلام اساسی به شکلی که در جلسات گفته می‌شود در کف بازار دیده نمیشود و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود این مشکلات را در بازار شب عید که در بحث توزیع مشکلاتی داشتیم می‌توان دید فزود: توزیع باید به شکل مناسبی باشد که در همه مناطق شهر توزیع کالاهای اساسی مانند مرغ انجام شود.

دادستان خرم‌آباد عنوان کرد: در بحث توزیع کالاهای اساسی مشکلاتی داریم که در برخی قسمت‌ها لازم است پیشنهاداتی جهت اصلاح به مرکز داده شود.

وی بیان کرد: باید به مردم اطلاع رسانی درستی شود، مردم به خروجی جلسات چشم دارند و ما باید در قیمت کالاها تغییراتی ایجاد کنیم؛ علاوه بر کالاهای اساسی باید بر روی کالاهای دیگر که در جامعه حساسیت دارد نیز توجه شود، متاسفانه می‌بینیم که در بین فروشگاه ها و مغازه‌ها قیمت‌های اجناس متفاوت است.

رازانی خاطرنشان کرد: مشکل توزیع و نظارت باید کنترل شود و در بحث نهاده‌ها نیز باید مشکلات را به مرکز اعلام کنیم چراکه با این روش فعلی نمی‌توان جلو رفت بنابراین باید کارها طوری انجام شود که مردم شاهد تغییر و اصلاح قیمت‌ها بوده و آن را لمس کنند.

وی با اشاره به احتکار کالاها توسط برخی افراد سودجو گفت: هر جا شاهد احتکار کالا و اخلال در بازار باشیم به‌ صورت 24 ساعته از سوی مراجع قضایی با آن‌ها برخورد قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع:تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات