فرمانده انتظامی بروجرد:

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش لرستان خبر، مهدی پورغلامحسین صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در یک عملیات پلیسی و با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط کلانتری 13 این شهرستان 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه از این میزان مواد مخدر کشف شده 14 کیلو و 170 گرم از نوع هروئین و مابقی تریاک و سوخته تریاک است، عنوان کرد: در این راستا یک قبضه سلاح جنگی ضبط و یک نفر دستگیر شد، همچنین افراد دیگری تحت پیگرد و تعقیب هستند.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: این باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد داشته مواد کشف شده را در سطح شهرستان توزیع کند که ناکام ماند.

پورغلامحسین در ادامه به بیان گوشه‎هایی از عملکرد نیروی انتظامی بروجرد در 4 ماهه ابتدای امسال پرداخت و افزود: در مدت یاد شده 85 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 48 درصدی را نشان می‎دهد.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده همچنین 250 خرده‎فروش مواد مخدر دستگیر و 2 هزار و 10 معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‎های ترک اعتیاد معرفی شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 7 درصدی را نشان می3دهد.

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در 4 ماهه نخست امسال خبر و ادامه داد: در مدت یاد شده جرائم سرقت با کاهش 16 درصدی همراه بوده و 85 درصد جرائم کشف شده است.

پورغلامحسین تصریح کرد: در این بازه زمانی همچنین تصادفات درون شهری منجر به فوت و جرح به ترتیب با کاهش 57 و 15 درصدی همراه بوده و تصادفات برون شهری منجر به فوت نیز 17 درصد کاهش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جریان قتلی که در تاریخ 26 مرداد ماه در بروجرد رخ داده زنی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، در کمتر از یک ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بروجرد در تشریح انگیزه این قتل اظهار کرد: در سطح شهر اخبار ضد و نقیضی در خصوص انگیزه این قتل شنیده می‎شود، اما انگیزه اصلی اختلافات خانوادگی قدیمی بود.

پورغلامحسین در خصوص قتلی که اخیرا در خیابان تختی بروجرد به وقوع پیوسته است، بیان کرد: قتل برای ما محرز و قاتل شناسایی شده است و پیگیری‎ها برای دستگیری او در حال انجام است.

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات