شهردار بروجرد مطرح کرد؛

بروجرد- شهردار بروجرد با تأکید بر اینکه از زمانی که شهرداری را تحویل گرفته‌ام هرماه حقوق کارکنان پرداخت‌شده است، گفت: ماهانه یک میلیارد قسط عقب‌افتاده وام‌های شهرداران سابق را پرداخت می‌کنم.

به گزارش لرستان خبر، امیر جاویدپور عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع پرداخت حقوق کارکنان شهرداری بروجرد اظهار داشت: در رسانه ها گاهی اوقات منعکس شده که حقوق پرسنل شهرداری هشت ماه بوده که به تعویق افتاده است.

وی تصریح کرد: از زمانی که شهرداری را تحویل گرفته ام تا به امروز هر ماه حقوق پرسنل پرداخت شده و حتی مازاد هم پرداخت شده است به طوری که بیشتر کارمندان هم کارت های اعتباری دریافت کرده اند و از متوسط هر ماه نیز بیشتر پرداخت شده است.

شهردار بروجرد با بیان اینکه معوقات پرسنل شهرداری حدود ۱۰ ماه بوده است که به صورت پلکانی حتی به هفت ماه نیز کاهش یافته است، ادامه داد: سازمان هایی در شهرداری داریم که حقوق کارکنان آنان به روز هستند و در مقابل سازمان هایی هم داریم که بدترین درآمد را دارند.

جاویدپور در ادامه با اظهار تاسف به خاطر اینکه برخی به گونه ای این موضوع را بد جلوه می دهند که گویی پرسنل شهرداری به طور متوالی هشت ماه بوده که حقوق دریافت نکرده اند که این امر اصلا درست نیست، یادآور شد: از سال های گذشته شهردارانی بوده اند که برای پرداخت حقوق پرسنل شهرداری وام گرفته اند و آن را پرداخت نکرده اند.

وی بیان داشت: امروز بین ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان هر ماه قسط عقب افتاده به بانک به به خاطر این تسهیلات، پرداخت می کنم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات