حاج حسین یکتا در همایش افسران فرهنگی لرستان:

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: اربعین شکل‌گیری هسته‌های مقاومت و سازمانده بزرگ جبهه حق برای ماموریت آخر زمانی است.

به گزارش لرستان خبر، حاج حسین یکتا عصر امروز در همایش افسران فرهنگی لرستان اظهار داشت: ما در یک نقه ای از کار انقلاب هستیم که اگر دیر بجنبیم با سرعتی که مسائل روز دنیا پیش می روند، شاید یک جاماندگی عجیبی به انقلاب تحمیل کنیم.

وی عنوان کرد: کار ما با دشمن به جایی رسیده که امروز دشمن باور کرده ضربه کاری خورده و باور کرده این ضربه ها ادامه دارد و باور کرده امروز ما از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس رسیده ایم.

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) با بیان اینکه دشمن می داند ایران نه در تنگه هرمز بلکه در تنگه های دیگر با او درگیر است، ادامه داد: با رهبری حضرت آقا انقلاب با سرعت رو به جلو در حرکت است و امسال که سال بعثت و بلوغ انقلاب است، دشمن یقین کرده که هرچه که امام(ره) فرمودند اتفاق افتاد و هرچه رهبر معظم انقلاب می گویند اتفاق خواهد افتاد.

یکتا با بیان اینکه در این 40 سال از انقلاب گذشت دشمنان 40 فتنه کردند، تصریح کرد: دشمن یقین کرده این سرعت انقلاب کار دستش می دهد و امروز تمام دشمن خارجی، کفر داخلی و دعوای دشمن بر سر تجلی وجه‌الله و امامت مهدی(عج) و ولایت تامه حضرت است.

وی افزود: آرامش نسبی کنونی امروز در عراق و سوریه کم چیزی نیست چراکه خون و سرهای مدافعان حرم پای آن رفته است.

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) با اشاره به اینکه امروز دشمن از پیوست‌های اجتماعی ملت‌ ایران ترسیده است، خاطرنشان کرد: امروز بحث کانون من و موسسه ما نیست، مسئله به اختیار غم و غصه مردم را به جان خوردن است و دشمن این را به‌خوبی فهمیده و برای ایجاد اختلاف حاصل از شکاف طبقاتی برنامه‌ریزی کرده است.

یکتا یادآور شد: در شرایطی که در بیرون از مرزهای کشور پیش‌روی می‌کنیم و انقلاب اسلامی در دنیا نفوذ پیدا کرده، اما دشمن از داخل به ملت ایران فشار آورده و با تحریم و جنگ اقتصادی برای از پا درآوردن ملت ما نقشه کشیده است.

وی با بیان اینکه در شرایط امروزکه به مردم فشارهای زیادی وارد است بسیجی و آتش به‌اختیار می‌بایست رافع این فشار و مشکل باشد، عنوان کرد: در شرایطی که نبرد ما با دشمن نبردی بزرگ است اگر می‌خواهیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم بایستی در کار خدماتی و غم مردم خوردن شرکت نماییم.

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) عصر حاضر را عصر رسانه و اغنای مردم دانست و ادامه داد: نمی توان رسانه را نادیده گرفت و با سخنرانی نمی‌توان کار خدماتی و اجتماعی انجام داد و لذا بایستی وارد میدان عمل شده و کار را شروع کنیم.

یکتا اربعین را بزرگترین سازمانده جبهه حق دانست و تصریح کرد: اربعین شکل‌گیری هسته‌های مقاومت و سازمانده بزرگ جبهه حق برای ماموریت آخر زمانی است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات