با بازسازی و تجهیز کامل سینما «فلسطین»، بروجردی‌ها شهریور خود را با تماشای فیلم در سینما به پایان می‌رسانند.

به گزارش لرستان خبر، عملیات بازسازی و تجهیز کامل سینما «فلسطین» بروجرد به عنوان یکی از سینماهای بزرگ کشور از ماه ها قبل آغاز شده و حالا خبرها حاکی از بهره برداری از این سینما تا پایان شهریورماه امسال است.

تاکنون ۵ میلیارد ریال اعتبار در این پروژه هزینه شده است

محمدحسین امیدی پور مدیرکل حوزه هنری لرستان با اشاره به اینکه امسال بازسازی سینما «فلسطین» بروجرد را کلید زدیم، اظهار داشت: تاکنون ۵ میلیارد ریال اعتبار در این پروژه هزینه شده و امید داریم تا پایان شهریورماه امسال بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه این سینما را با امکانات جدید و به روز افتتاح می کنیم، تصریح کرد: در بروجرد ۲ سینما داریم که سینما  «آزادی» این شهرستان به دلیل فرسوده بودن غیرفعال است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان یادآور شد: سینما  «فلسطین» از سینماهای بزرگ کشور است که به زودی میزبان مردم فرهنگ دوست بروجرد خواهد بود.

اقدام صورت گرفته در بازسازی سینما فلسطین قابل تحسین است

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه گفت: نوسازی و تجهیز کامل سینما فلسطین انجام شده و با طی مراحل پایانی به زودی بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات بازسازی این سینما تاکنون حدود ۹ ماه به طول انجامیده که علت عمده آن اصرار بر نوسازی دقیق و تجهیز کامل پروژه و استفاده از تجهیزات مرغوب بوده است، تصریح کرد: با توجه به نبود اعتبار لازم، موانع متعدد، تغییر قیمت ها و اصرار بر اینکه تعمیرات و تجهیزات به صورت کامل صورت پذیرد طبعا زمان فوق منطقی است.

سالن دوم با ظرفیت ۴۰ صندلی طراحی شد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدام صورت گرفته در بازسازی این سینما قابل تحسین است که با تلاش موثر حوزه هنری کشور و استان و مساعدت وزارت ارشاد و استانداری لرستان، اعتباری ویژه برای بروجرد اختصاص یافته و تا کنون کار تعطیل نشده و رو به اتمام است، ادامه داد: علاوه بر حفظ سالن اصلی، سالن دیگری با ظرفیت ۴۰ صندلی طراحی و تجهیز شده است که این قابلیت را ایجاد می کند تا همزمان دو فیلم اکران شود.

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات