در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از برپایی نمایشگاه‌های پاییزه در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا صفی خانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به ایام بازگشایی مدارس و تقاضای خرید برای برخی از کالاها همچون کیف، کفش، مانتو مدارس، لوازم التحریر و مواد غذایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نیمه دوم شهریورماه در شهرستانهای مختلف استان برپا می شود.

وی، ادامه داد: در مرکز استان نیز از تاریخ ۱۴ شهریورماه تا ۲۳ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در قالب ۸۷ غرفه همچون لوازم تحریر، کیف و کفش مانتو مدارس، مرغ گرم، مرغ منجمد گوشت قرمز، برنج و شکر این نمایشگاه برپا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه، عنوان کرد: محصولات و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار شهروندان قرار می گیرند.

صفی خانی، گفت: نمایشگاه پاییزه خرم آباد به مدت ۱۰ روز از تاریخ مذکور از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ دایر بوده و هم استانی های عزیز می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه واقع در بلوار دانشجو جنب هلال احمر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی، اظهار داشت: ضمناً در صورت مشاهده هرگونه تخلف بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف در درب ورودی نمایشگاه مستقر بوده و شهروندان می‌توانند مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با برپایی نمایشگاه به بازرسان سازمان اعلام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: در هر شهرستان متناسب با شرایط این نمایشگاه در حال برگزاری است و هم استانی های عزیز می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف مناسب تهیه کنند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات