عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان ترابری - جاده ای کشور در گفتگو با لرستان خبر:

عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان ترابری - جاده ای کشور گفت: فراخوان های اعتصاب کامیون داران بیشتر از سوی ضدانقلاب و دشمنان کشور هستند.

مجید نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت:از ابتدای خردادماه سال جاری پیگیر مطالبات رانندگان کامیون در کشور بودیم و طی این مدت 90 جلسه برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه طی این مدت مشکل بیمه بازنشستگی کامیون داران برطرف شد، عنوان کرد: طی جلسات متعدد حقوق بازنشستگی این عزیزان را از یک میلیون و 200 هزار تومان به یک میلیون و 750 هزار تومان رساندیم همچنین بیمه تکمیلی نیز برای رانندگان رایگان شد.

عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان ترابری - جاده ای کشور تبدیل شدن رانندگی کامیون به مشاغل سخت را یکی دیگر از مطالبات رانندگان کامیون دانست و ادامه داد: این مسئله نیز در کمیسیون های مجلس رای آورده و مشکلی برای تصویب ندارد و در صحن نیز رای خواهد آورد.

نصیرزاده کمبود لاستیک و قطعات یدکی را مهم ترین مشکل کامیون داران کشور دانست و تصریح کرد: رانندگان در این مسئله به مشکلات زیادی برخوردند و علت اصلی آن احتکار قطعات توسط فروشندگان است که این باعث کمیاب شدن قطعات و لاستیک شده است.

وی با بیان اینکه ما بیشتر از وزارت صنعت به دلیل عدم کنترل بازار شاکی هستیم، افزود: رانندگان در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی و نیز در هشت سال دفاع مقدس و سایر دوران های مورد نیاز چون سیل و زلزله و... به صورت شبانه روز با مال و جان خود در خدمت جبهه و جنگ و انقلاب بوده اند.

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ترابری - جاده ای استان لرستان با اشاره به اینکه رانندگان به هیچ وجه مایل به اعتصاب و خوابیدن ماشین های خود و نیز مشکلات معیشتی ناشی از اعتصاب برای مردم نیستند، خاطرنشان کرد: برخی رانندگان واقعا لاستیک برای حرکت دادن خودروهای خود ندارند و دولت متاسفانه در این زمینه مدیریت ندارد.

نصیرزاده یادآور شد: اغلب رانندگان استان راضی به اعتصاب و ایجاد مشکلات ناشی از آن نیستند اما رانندگانی که از استان حرکت می کنند در سایر استان ها مانند خوزستان توسط عده ای وطن فروش برای آنها مزاحمت هایی ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه فراخوان های اعتصاب کامیون داران بیشتر از سوی ضدانقلاب و دشمنان کشور هستند، عنوان کرد: هدف این ها از انتشار فراخوان های اعتصاب ایجاد آشوب در کشور است چراکه حمل و نقل شاهرگ حیاتی کشور است و می دانند اگر مشکلی در این زمینه به وجود بیاید به کشور ضربه اقتصادی شدید وارد می شود.

عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان ترابری - جاده ای کشور با بیان اینکه رانندگان ما فریب این حربه های دشمنان را نمی خورند، ادامه داد: البته دولت نیز باید با تصمیم گیری سریع و درست در مورد مشکلات رانندگان، اجازه این گونه سوءاستفاده ها را به دشمنان ندهد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات