نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان باید با افرادی که در گذشته تخلفاتی را در بحث جذب افراد داشته‌اند برخورد کرده و نگذارد روند تخلفات در آینده نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش لرستان خبر، حمدرضا ملکشاهی‌راد در ارتباط با جذب معلمان حق‌التدریسی در آموزش‌وپرورش، اظهار داشت: پیش از این شاهد آن بودیم در راستای قانون جذب حق‌ التدریسی‌ها برای یک سری افراد که هیچ سابقه‌ای نداشته‌اند سابقه ایجاد شد و با زد و بند در آموزش‌وپرورش جذب شدند.

وی افزود: از این افراد حدود 10 تا 15 نفر بدون داشتن سابقه به‌عنوان معلم عشایری جذب شده و برایشان سابقه درست کرده‌اند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً قرار است حدود 500 تا 600 نفر سرایدار و خدمتکار در آموزش‌وپرورش استان جذب شود که با توجه به تخلفات صورت گرفته در جذب حق‌ التدریسی‌ها بیم آن می‌رود که این بار نیز تخلفاتی در روند جذب در آموزش‌وپرورش شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نمایندگان از سوی جوانان مورد اعتراض قرار دارند که چرا از قبل چنین تخلفاتی در آموزش‌وپرورش صورت گرفته و از ما می‌خواهند که جلوی زد و بندها و پارتی بازی‌ها در استخدام‌ها را بگیریم.

ملکشاهی‌راد گفت: در همین راستا لیست افرادی که پیش‌تر بدون داشتن سابقه به‌عنوان معلمان حق‌التدریسی جذب شده‌اند طی نامه‌ای منتشر و به وزیر آموزش‌وپرورش اطلاع داده شده است.

وی خواستار توجه رسانه‌ها به این موضوع در راستای جلوگیری از پایمال شدن حق مردم و به ویژه جوانان تحصیلکرده شد و گفت: مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان باید با افرادی که در گذشته تخلفاتی را در بحث جذب افراد داشته‌اند برخورد کرده و نگذارد روند تخلفات در آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات