مسئول موکب مردمی طریق الشهدا لرستان گفت: این موکب با 15 خادم هر روزه پذیرای 100 زائر اربعین حسینی است.

به گزارش لرستان خبر، جابر چگنی اظهار داشت: در چنین روزهایی که از سراسر دنیا زائران در حال قدم نهادن به سمت کربلای معلا هستند ما نیز این توفیق را داریم که خدمت‌رسانی خود را به زوار ارائه دهیم.

مسئول موکب مردمی طریق الشهدا با اشاره به اینکه برپایی موکب‌ها در حاشیه این حرکت عظیم پیاده‌روی به شور و حضور آن افزوده است، ادامه داد: امسال از شهرستان بروجرد در قالب محوریت موکب لرستان در نجف و کربلا حضور داشته و به امر خدمت‌رسانی و اسکان زوار حسینی مشغول هستیم.

 چگنی با بیان اینکه نجف شروع مسیر پیاده‌روی است، تصریح کرد: امسال موکب طریق الشهدا باهمت 15 خادم از بروجرد که غالباً طلبه، دانشجو و شاغل هستند با عشق و علاقه فراوان در حسینیه یکی از مدارس شهر نجف با ظرفیت خدمت‌رسانی به بیش از 100 نفر و ارائه سه وعده‌ غذا تشکیل‌ شده است.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی بی‌نظیر عراقی‌ها نشان از سخاوت فراوان آنان است، افزود: به حال دوستان عراقی خود غبطه می‌خورم که  زندگی‌شان را با تمام وجود وقف خدمت‌رسانی به زوار حسینی می‌کنند چراکه فعالیت ما در اینجا در مقایسه با عظمت کار آنان به‌حساب نمی‌آید، امیدواریم در سال‌های بعد با بتوانیم سهم بیشتری ایفا کنیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات