دبیر ستاد مردمی اربعین لرستان:

دبیر ستاد مردمی اربعین استان لرستان گفت: مردم لرستان با برپایی موکب در داخل استان، مرزها، نجف و کربلا خود را به جریان عظیم اربعین وصل می کنند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌ هبت اله هاشمی اظهار داشت: حماسه بزرگ اربعین حسینی یک‌بار دیگر خود را نشان داد و سیل عظیم و میلیونی مردم بنا بر همان حدیث امام حسن عسگری(ع) که از پنج نشانه مؤمن یکی زیارت اربعین است خود را در عرصه بین‌المللی تجلی نمود.

وی افزود: این حماسه بزرگ در آستانه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) به خاطر این است که هفت میلیارد مردم دنیا بایستی با نام و شخصیت حسین بن علی(ع) آشنا شوند و این کار به روند خود در حال ادامه دادن است، استان لرستان نیز از این قافله مستثنی نیست و همه‌ساله مردم و هیئات لرستان با برپایی موکب‌هایی در استان، مرزها و شهرهای نجف و کربلا خود را به این جریان و خیل عظیم وصل می‌کنند.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان لرستان حصول رضایت قلبی اما زمان (عج) در فعالیت‌ها را ضروری برشمرد و اظهار داشت: مجمع مواکب حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان که مجموعه‌ای از چندین موکب از سراسر استان است این هم‌افزایی را برای خود نشان داده است و در قالب کارهای مختلف و در هوای آسمانی نجف و کربلا در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات