در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اجرای ۳۸۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به اینکه امسال سی و نهمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین است، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای تجلیل از رشادت های بسیجیان و معرفی آن ها به عنوان موثرترین عامل در برقراری امنیت است.  

وی با بیان اینکه بسیج بنا بر رسالتی که دارد در همه عرصه ها فعالیت می کند، تصریح کرد: بسیجیان خود را وقف خدمت بی منت به مردم ولایی لرستان کرده اند.  

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی بالغ بر ۳۸۰ پروژه عمرانی را با اعتبار ۵میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در لرستان اجرا کرده است، گفت: این پروژه ها شامل راه دسترسی، خانه عالم، مراکز آموزشی و درمانی و... می شود.  

سرهنگ پازدار با بیان اینکه ما خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه را در دستور کار داشته ایم و اولین استانی بودیم که در عرصه خدمت رسانس وارد شدیم، تصریح کرد: ۱۲روستای کرمانشاه را با همکاری بسیج سازندگی و کمک های مردمی آباد کردیم.  

وی با تاکید بر اینکه ۳۹۶ کانکس اسکان موقت را به زلزله زدگان دادیم و ۹ واحد مسکونی ساخته ایم، افزود: بسیج همچنین دو هزار بسته معیشتی را در بین خانواده های بی بضاعت توزیع کرده و ۱۱۰ بسته جهیزیه را به زوج ها داده است.  

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ۱۵۰ تیم به مناطق محروم اعزام کرده و اقدامات درمانی و بهداشتی انجام داده اند، گفت: چهار بیمارستان صحرایی ثابت یک روزه در مناطق محروم برپا کرده ایم.

سرهنگ پازدار همچنین با بیان اینکه از سال گذشته ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان را در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام کرده ایم، تصریح کرد: در ایام اربعین نیز موکب هایی را در کربلا و نجف برپا کرده ایم.

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات