فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: چهلمین سال انقلاب را به سال شروع شمارش معکوس سقوط تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل می‌کنیم.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر چهارشنبه در دیدار بسیجیان با آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن بشریت یعنی آمریکای جنایتکار و روباه مکار از سر ضعف و زبونی دست انداخته اند و آنچه را به عنوان آخرین تیر ترکش دارند استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه اولین اقدام آن ها پرده برداری از چهره کریه وهابیت است که به نام مقدس خادمین حرمین شریفین رهبری جهان اسلام را داشتند، تصریح کرد: الان از سر ضعف و زبونی پرده از آن چهره زیبا و اسلامی برداشته اند و چهره کریه آنها را به عنوان دولتی جنایتکار نشان می دهند و این را در برابر انقلاب به کار می گیرند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه دشمنان متوسل شده اند به بازماندگان رژیم طاغوت، از سر ضعف به بازماندگان رژیم شاهنشاهی متوسل شده اند، افزود: از دلار به عنوان یک سلاح جنگی علیه ملت ها استفاده می کنند که علی رغم هدف آن ها،  باعث می شود دلار از صحنه مبادلات جهانی برداشته شود.

سردار کشکولی با اشاره به استفاده از جنگ رسانه ای برای قلب حقایق و استفاده از جمع نفوذی ها در کشور گفت: دشمنان می خواستند برای خواب آشفته پایان انقلاب در ۴۰ سالگی آن جشن بگیرند؛  گفتند امسال انقلاب باید تمام شود؛ اما با رهبری پیامبر گونه ولایت فقیه و تبعیت مومنانه بسیجیان و مردم و حضور چشمگیر بسیجیان سلحشور در همه صحنه های کارزار؛ چهلمین سال انقلاب را به سال شروع شمارش معکوس سقوط تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز انزوا، تفرقه و خودباختگی دشمنان را به چشم می بینیم و از طرف دیگر آرامش ملت و رزمندگان و پیروزی های پی در پی در جبهه مقاومت را می بینیم، تصریح کرد: بسیجیان همچنان در صحنه هستند و ان شاء الله با فرمایشات امید بخش و خوب آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان که همیشه چراغ راه ما بوده اند،  این راه سخت را تا پایان به ثمر می رسانیم.

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات