رییس کانون سراسری انبوه سازان درصد کیفی سازی ساختمان های مسکن مهر را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد.

ایرج رهبر اظهار کرد: مسکن مهر به دست متخصصان و افراد با صلاحیت ساخته می شود و این امر توسط وزارت راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و جامعه انبوه ساز ان تایید شده است.

وی درباره ساخت ساختمان های مسکن مهر کشور تصریح کرد: یکی از مزایای مسکن مهر کم هزینه بودن و اجاره ۹۹ ساله این زمین ها و تسهیلات بانکی است که امیدواریم ساخت و ساز آن در آینده نیز ادامه داشته باشد.

رییس کانون سراسری انبوه سازان در پاسخ به اینکه آیا کم هزینه بودن ساخت و سازها در عمر مفید این ساختمان ها تاثیرگذار است؟ گفت: مسکن مهر به دست متخصصان ساخته می شود و کیفیت ساخت این ساختمان ها بیش از ۹۵ درصد است.

به گفته رهبر در قدیم ساختمان هایی با عمر ۲۰ و ۲۵ سال داشتیم که اکنون با تکنولوژی، عمر مفید ساختمان ها به ۷۰سال هم می رسد و ساخت و سازهای فعلی به صورت فنی رعایت می شوند.

وی افزود: همواره کیفیت ساخت و ساز مسکن در کشور از مدت های پیش با کمی مشکل مواجه بود و اکنون نیز در همه شرایط توسط متخصص ساخته نمی شود؛ به گونه ای که در سال های اخیر از هر قشری اعم از طلافروش و مغازه دار و… به ساخت و ساز مسکن روی آوردند که هیچ یک متخصص نبودند.

رییس کانون سراسری انبوه سازان تاکید کرد: اگر ساخت و سازها به دست متخصص سپرده شود، قطعا ساختمان هایی بدون مشکل و با عمر مفید ببشتری خواهیم داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات