در پایان معاملات آتی سکه طلا امروز تمام سررسیدها بدون نوسان خاصی دادوستد شدند.

امروز هر قطعه سکه طرح جدید در بازار نقدی یک میلیون و ۱۳۶ هزار تومان و هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی ۳۳۷۰ تومان خرید و فروش شد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان هر گرم طلای ۲۲ عیار ۱۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و هر گرم ۲۴ عیار ۱۳۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش گذاری شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه تغییر خاصی در قیمت نقدی سکه به وجود نیامد سررسیدهای سکه آتی نیز با نوسان بسیار جزئی تا ۳ هزار تومان خرید و فروش شدند.

این گزارش می افزاید: امروز قرارداد آتی سکه طلا تحویل تیر ماه با حجم بسیار کمی دنبال شد به طوری که ۱۵۴ قرارداد در این سررسید خرید و فروش و در آخرین قیمت یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شد.

بر اساس این گزارش، قراردادهای آتی سکه طلا تحویل مرداد ماه و شهریور ماه هر کدام به ترتیب در آخرین قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شدند.

همچنین یادآور می شود قرارداد آتی سکه طلا تحویل مرداد ماه مجموعاً با ۴۸۸ قرارداد و آتی سکه طلا تحویل شهریور ماه یکهزار و ۵۸۹ قرارداد پیگیری شدند، بنابراین مجموع قراردادهای معامله شده در بورس کالا در مجموع به بیش از ۲ هزار و ۲۳۰ رسید.

به گزارش فارس روز گذشته قراردادهای آتی با کاهش قیمت جزئی در سررسید تیر ماه و تا حداقل ۱.۳۱ درصد در مرداد ماه و شهریور ماه معامله شدند به طوری که به ترتیب سکه آتی تحویل تیر، مرداد و شهریور ماه یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۱۰۰ تومان، یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۰ تومان و یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۸۰ تومان معامله شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات