گزارش ۶ماهه بورس

با گذشت ۱۱۹ روز کاری در بورس اوراق بهادار تهران در سال جاری، ۸۰ میلیارد و ۳۲۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۶۳ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال توسط معامله گران داد و ستد شد.

به گزارش افکارنیوز ، در هفته منتهی به ۲۷ شهریور ماه یک میلیارد و ۹۵۱ میلیون سهم به ارزش ۸ هزار و ۹۴ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد. در ۱۱۹ روز کاری سال جاری، بورس اوراق بهادار بازدهی ۶۰.۳ درصدی را نصیب فعالان این بازار کرد.

همچنین در هفته منتهی به ۲۷ شهریور امسال، ۸۰ هزار و ۷۵۷ خریدار در ۲۵۲ هزار و ۴۳۲ دفعه به داد و ستد پرداختند. از ابتدای امسال، ۸۰ میلیارد و ۳۲۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۶۳ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت، تعداد دو میلیون و ۲۹ هزار و ۹۵۴ سرمایه گذار، در پنج میلیون و ۹۳۰ هزار و ۶۴۶ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت با رشد ۳.۰۴ درصدی به ۶۰ هزار و ۹۶۴ واحد رسید. شاخص قیمت و سود نقدی هم عدد ۲۴۸ هزار و ۳۵ واحد را برای خود ثبت کرد. شاخص شناور آزاد نیز به عدد ۷۱ هزار و ۳۴۵ واحد رسید.

در عین حال شاخص صنعت در آخر هفته، بر روی عدد ۵۱ هزار و ۳۴۲ واحد ایستاد که در قیاس با مدت مشابه قبل، ۲.۲۰ درصد رشد را نشان می داد. در هفته منتهی به ۲۷ شهریور، ۸۵ هزار و ۳۳۳ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۸۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات