مشترکان شرکت رایتل می توانند پس از اخذ رمز شارژ با استفاده از کد دستوری فعال سازی شارژ رایتل به صورت pin#okه*۱۴۱* اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با توجه به راه اندازی نسل سوم تلفن همراه کشور (۳G) از سوی شرکت رایتل و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و تنوع بخشیدن به سبد خرید شارژهای اعتباری خطوط تلفن همراه، خرید الکترونیک شارژ سیم کارت اعتباری رایتل ازطریق درگاه های غیرحضوری بانک ملت امکان پذیر شد.

بر اساس این گزارش، کارتخوان های فروشگاهی (POS) ، دستگاه های خودپرداز (ATM) و سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www. bankmellat. ir ویژۀ دارندگان کارت های عضو شتاب، سایت بانکداری اینترنتی به نشانی https: //ebanking. bankmellat. ir و همراه بانک ملت ویژۀ دارندگان حساب بانک ملت که خدمات بانکداری اینترنتی/ همراه بانک خود را فعال کرده اند، ابزارهای الکترونیکی است که از این پس دارندگان سیم کارت های شرکت رایتل می توانند از طریق آنها شارژ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بر این اساس، مشترکان شرکت رایتل می توانند پس از اخذ رمز شارژ با استفاده از کد دستوری فعال سازی شارژ رایتل به صورت pin#okه*۱۴۱* اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند.

این گزارش حاکی است، هم اکنون تمامی دارندگان سیم کارت های اعتباری اپراتورهای فعال کشور اعم از همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و اسپادان می توانند از مدیاهای غیر حضوری بانک ملت شارژ اعتباری مورد نظر خود را خریداری کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات