شرکت عمران پردیس در اطلاعیه ای شرایط جایگزینی متقاضیان مسکن مهر در صورت فوت متقاضی قبل و بعد از از انعقاد قرارداد پیش فروش را اعلام کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در صورت فوت متقاضی مسکن مهر نحوه جایگزینی در سامانه مطابق با شیوه نامه، مقررات و قوانین جاری کشور این گونه است، در صورتی که فوت متقاضی قبل از انعقاد قرارداد پیش فروش و به شرط افتتاح حساب باشد.

بنابراین گزارش، ثبت نام وکیل وراث با ارایه کلیه مدارک قانونی شامل وکالت نامه محضری، انحصار ورثه، گواهی فوت و احراز شرایط ۴ گانه مسکن مهر (سرپرست خانوار بودن، ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا (تهران، پردیس) ، عدم مالکیت و عدم استفاده از تسهیلات دولتی اعم از واگذاری زمین و واحد مسکونی) و انتقال مانده حساب متوفی به حساب وکیل وراث امکان پذیر خواهد بود.

این گزارش می افزاید: در صورتی که فوت متقاضی بعد از انعقاد قرارداد پیش فروش باشد، انتقال قرارداد به نام وکیل وراث با ارایه مدارک قانونی شامل وکالت نامه محضری، انحصار ورثه و گواهی فوت افراد و ذینفعان مربوطه جهت پیگیری امور قانونی به مدیریت کارگزاری مسکن مهر شهر جدید پردیس واقع در پردیس-فاز یک-خ فروردین جنوبی-خ سعدی مراجعه فرمایید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات