روند کند ساخت مسکن ویژه تهران (تهرانسر) باعث شد امروز بیش از ۷۰۰ متقاضی مسکن ویژه در محل پروژه تجمع کنند و خواستار سرعت ساخت این واحدهای مسکونی شوند.

به گزارش افکارنیوز ، امروز صبح حدود ۷۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ویژه در سایت تهرانسر تجمع کردند و واحدی مدیر کل راه و شهرسازی و مهرآبادی قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر به میان آنها آمده و با آنها مشکلات را در میان گذاشتند.

به گفته متقاضیان مسکن ویژه تهران (تهرانسر) این پروژه بیش از یک ماه است که هیچ پیشرفت فیزیکی ندارد.

تجمع کنندگان می گویند: در ابتدای آغاز پروژه مسئولان عنوان می کردند که واحدهای مسکونی تهرانسر در سال جاری واگذار می شود، بنابراین اگر روند ساخت این گونه پیش برود سال آینده نیز این واحدها واگذار نمی شوند.

معترضان به روند ساخت مسکن ویژه همچنین از قرارداد پیش فروش نیز گله مند بودند و می گفتند که از ابتدا قرار بود قرارداد پیش فروش عرصه و اعیان با متقاضیان بسته شود اما اکنون مسئولان راه و شهرسازی می گویند که قرارداد پیش فروش اعیانی واحدهای مسکن ویژه آماده است.

یکی از تجمع کنندگان گفت: مگر به گفته مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار نبود که مسکن ویژه تهران در آبان و آذر تحویل داده شود پس چرا امروز واحدی مدیر کل راه و شهرسازی در میان تجمع کنندگان می گوید این واحدهای مسکونی در شهریور سال آینده واگذار می شود.

تجمع کنندگان همچنین از زمان دریافت قسط چهارم نیز گله مند بودند.

آنان می گفتند که زمان دریافت قسط چهارم (۲۰ میلیون تومان) قرار بود که شهریور پرداخت شود و این واحدها آبان و یا آذر تحویل داده شود، اما حال که قرار است این واحدها شهریور تحویل داده شود چرا باید این ۲۰ میلیون تومان از سوی متقاضیان پرداخت شود.

تجمع کنندگان همچنین اعلام می کردند که نمای بیرونی واحدهای مسکونی تهرانسر تمام شده است اما وقتی داخل پروژه می شوید در این واحدها هیچ اقدامی نشده است.

به گفته آنان برای تاسیسات زیر بنایی این واحدهای مسکونی نیز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات