با میزبانی بانک ملت:

جلسه کمیسیون فرعی اعتباری بانک های عضو شورای هماهنگی بانک های کشور در محل اداره کل برنامه ریزی و نظارت اعتباری بانک ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این جلسه که با هدف بررسی نمونه فرم ها و قراردادهای مربوط به اعتبار اسنادی داخلی ریالی برگزار شد، نمایندگانی از بانک های توسعه صادرات، صنعت و معدن، تجارت، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، سینا، قرض الحسنه مهر ایران و پست بانک حضور داشتند.

در جلسه یاشده، نمونه فرم های تنظیم شده پیشنهادی از سوی یکی از بانک ها مطرح و از نظر اعتباری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مباحث اعتباری پیشنهادی برای درج در مفاد قراردادهای مربوطه، به کمیسیون اصلی اعتباری ارجاع شود.

در عین حال سایر قراردادها و نمونه فرم های مورد نیاز در جلسات آتی این کمیسیون بررسی خواهد شد.


تجهیز سازمان حج و زیارت آذربایجان شرقی به خودپرداز بانک ملت
مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان ارزنده و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات نوین بانکی، نسبت به نصب و راه اندازی یک دستگاه خودپرداز سالنی در سازمان حج و زیارت اقدام کرد.

با راه اندازی این خودپرداز، امور بانکی مراجعه کنندگان به سازمان حج و زیارت استان آذربایجان شرقی، در محل این سازمان انجام می شود.


قدردانی وزارت آموزش و پرورش از کارمند بانک ملت خراسان شمالی
وزارت آموزش و پرورش، علی طالعی رییس گروه اعتبارات شعبه طالقانی بجنورد را به عنوان عضو برتر انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ انتخاب و معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش با اهدای لوح سپاسی از اهتمام کارمند بانک ملت در تعامل و همراهی موثر با انجمن اولیا و مربیان سپاسگزاری کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات