مدیرعامل بانک پارسیان تاکید کرد:

دومین گردهمایی مدیران ارشد، روسای حوزه ها و شعب بانک پارسیان در سال ۹۲ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل، مدیران ستادی و روسای حوزه ها و شعب با موضوع" بررسی بازخورد اهداف بانک و چالش های اجرایی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در حوزه فناوری اطلاعات" برگزار شد.

در دومین گردهمایی مدیران ارشد، آقای شایسته مدیرعامل بانک در ابتدا باگرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، یکی از ابزارهای جذب منابع و تامین مالی در سال های اخیر را استفاده از بانکداری الکترونیک برشمرد و بر تلاش مضاعف صف، ستاد و شرکت پککو در راستای رشد و اعتلای بانک تاکید کرد.

مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنانش، توجه به تحولات داخلی و بین المللی در حوزه اقتصاد و بانکداری را امری حائز اهمیت دانست و ایجاد تعادل و ثبات اقتصادی کشور، کنترل موج تورمی، تقویت تعامل های بین المللی و کاهش مشکلات ارتباطات بین المللی، حذف منافع حاصل از فعالیت های سفته بازی در بازارهای مختلف، مدیریت نرخ ارز و تقویت تولید داخلی و به تبع آن رشد اشتغال را از چشم اندازهای جدید اقتصادی دولت یازدهم برشمرد و اظهار داشت: تصمیماتی که در دولت یازدهم مطرح شده و مهمترین و شاه بیت آن" ایجاد تعادل درسطح اقتصاد کشور و همچنین توجه به بخش خصوصی" از جمله تصمیماتی است که اگردر دولت یازدهم عملیاتی شود همه از آن منتفع خواهند شد ازجمله بانک ها.

مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه با اشاره به دستاوردهای بانک پارسیان در ۵ ماهه اول سال ۹۲ گفت: بیشترین رقم جذب سپرده و جایگاه اول در جذب منابع در میان بانک های خصوصی را بانک پارسیان از آن خود کرده است اما لازم است در دیگر بخش ها نیز بنا به اهداف بانک گام برداریم. آقای شایسته با تاکید بر بازایابی موثر و مستمر در جهت جذب سپرده های ارزان قیمت اظهار داشت: در جذب سپرده های بلند مدت نیز خوب عمل کردیم اما جذب سپرده های ارزان قیمت را باید در اولویت کارهای آتی قرار دهیم.

آقای شایسته در ادامه با اشاره به چالش های رقابتی موجود در شبکه بانکی کشور، بر برنامه ریزی و بازرایابی موثر در بخش ارز، ضمانتنامه و گشایش اعتبارت اسنادی تاکید و تصریح کرد: با راه اندازی طرح ها و ایده های نو و بازاریابی مستمر و موثر برای جذب مشتری هم برای سپرده گذاری و هم برای اعطای تسهیلات باید تلاش کنیم تا حداکثر رشد و بهره وری را برای بانک ایجاد کرده و قدم های موثری را در راستای پیشرفت و اعتلای بانک برداریم.

مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه با اشاره به ضرورت لزوم مدیریت صحیح و تعادل در منابع و مصارف بر ریسک پذیری معقول وهوشمندانه تاکید و اظهار داشت: مدیران شعب و حوزه ها باید با پیاده سازی دقیق بخشنامه ها و رعایت بهداشت اعتباری و با بازاریابی موثر درصدد اعطای تسهیلات به مشتریان باشند چرا که این مزیتی است برای سازمان و باعث سود آوری بانک می شود.

وی موفقیت های ارزنده کسب شده بانک پارسیان در حوزهای مختلف را مدیون اعتماد مشتریان و سهامدران و تلاش همکاران دانسته و یادآور شد که همه همکاران در بانک پارسیان باید اصل مشتری مداری و تکریم مشتری و ارباب رجوع را الویت نخست خود بدانند.

مدیر عامل بانک در گردهمایی یاد شده همچنین عملکرد دیگر بخش های بانک را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد و رهنمودهایی را برای بهبود عملکرد شعب و بخش های مختلف ستادی ارائه کرد.

سخنران بعدی این همایش آقای باباپور، معاون توسعه بازار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بود که به تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت پککو و نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه ها و ابزار های آن برای جذب منابع و سود آوری بیشتر بانک پرداخت.

وی با اشاره به حضور پرقدرت شرکت پککو در عرصه بانکداری الکترونیک کشور وکسب موفقیت های ارزشمند این شرکت در سال ۹۱گفت: مجموع تعداد تراکنش های کارتخوان های فروشگاهی و خودپردازهای کشور در سال ۹۱ بالغ بر ۵/۶ میلیارد تراکنش بوده است.

معاون توسعه بازار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ادامه داد: در مورد فراوانی کارتخوان های فروشگاهی در سال۹۱ نسبت به سال ۸۷،۲۰۰درصد رشد داشته ایم و همچنین در حوزه متوسط مبلغ تراکنش های هر دستگاه کارتخوان فروشگاهی پارسیان نسبت به سال ۸۷ نیز ۱۰۵۰ درصد رشد کسب کرده است. مبلغ تراکنش کارتخوان های فروشگاهی پارسیان نسبت به سال ۸۷ نیز ۳۳۷۵ درصد رشد را نشان می دهد.

آقای باباپور در ادامه با اشاره به ترکیب مبلغ تراکنش های شتابی و پارسیانی کارتخوان های فروشگاهی پارسیان از سال ۸۷ تا ۱۳۹۱گفت: ۹۰ درصد کارت هایی که روی کارتخوان های فروشگاهی بانک پارسیان کشیده شده، کارت های شتابی بوده که منابع از بانک های دیگر خارج و به بانک پارسیان واریز شد.

وی در ادامه، توسعه زیر ساخت های فنی و مخابراتی، طراحی و استقرار سوئیچ جدید شرکت منطبق با استانداردهای شاپرک، راه اندازی مرکز تماس متمرکز شرکت و استقرار تمامی کارکردهای الزام شده از سوی شاپرک و مورد نیاز پذیرندگان بر روی کارتخوان های فروشگاهی را از اقدامات انجام شده شرکت پککو در راستای اعتلا و تحقق بانکداری الکترونیک برشمرد.

معاون توسعه بازار شرکت پککو در بخش دیگری از سخنانش استفاده از ظرفیت های شعب بانک برای جذب پذیرندگان فعال در حوزه جغرافیایی شعب، پایش مستمر عملکرد پذیرندگان فعال، تسهیل و تسریع در افتتاح حساب برای پذیرندگان، تسهیل در افتتاح حساب جاری برای پذیرندگان، واریز به موقع وجوه به حساب پذیرندگان، ارایه تسهیلات ارزان قیمت و رقابتی به پذیرندگان و… را از اقداماتی دانست که بانک در جهت رشد سهم بازار می تواند انجام دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات