وزیر نیرو هفته آینده برای بررسی مسائل و مشکلات مربوط به خصوصی ‍ سازی و توزیع، سوخت زمستانی نیروگاه های کشور و نحوه تأمین برق تابستان سال ۱۳۹۳ در کمیسیون انرژی مجلس حاضر می شود.

به گزارش افکارنیوز ، اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده با تشکیل جلساتی رسیدگی به لایحه یک شوری قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور را ادامه می دهند.

بررسی طرح یک شوری طرح ملی جمع آوری آب باران، رسیدگی به گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور، بررسی توافقنامه گازی بین ایران و عمان با حضور مسئولان وزارت نفت در دستور کار جلسات هفته آینده این کمیسیون قرار دارد.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس همچنین هفته آتی از آب های مرزی غرب کشور بازدید می کنند.

حمید چیت چیان وزیر نیرو نیز هفته آینده برای بررسی مسائل و مشکلات مربوط به خصوصی ‍ سازی و توزیع، سوخت زمستانی نیروگاه های کشور و نحوه تأمین برق تابستان سال ۱۳۹۳ در این کمیسیون حضور می یابد.

کارگروه امور نیروی کمیسیون انرژی روز یکشنبه مشکلات مربوط به آب یزد را با حضور نمایندگان این استان و رئیس مجمع استان اصفهان را بررسی می کند و سپس اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را با حضور مسئولان وزارت نفت، مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات کشور مورد رسیدگی قرار می دهد.

کارگروه امور انرژی های نو و انرژی اتمی کمیسیون مذکور روز یکشنبه مشکلات سازندگان تجیهزات نفتی را با حضور کارشناسان وزارت نفت را مورد بررسی قرار می دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات