معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پایان و توقف ثبت نام مسکن مهر در کلیه شهرهای جدید از تاریخ ۱۲ مرداد ماه گفت: به کلیه تهدات دولت قبلی مبنی بر ساخت و تحویل واحدها به متقاضیانی که تا این تاریخ ثبت نام کرده اند پایبندیم.

به گزارش افکارنیوز ، صبح امروز محسن نریمان - مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید – به همراه اعضای جدید هیات مدیره این شرکت در بازدید از شهر جدید پردیس بر اجرای کلیه ی تعهدات دولت قبلی تاکید کرد.

اطلاع از سرعت روند پیشرفت ساخت و ساز آنها به پردیس آمدند

وی در این بازدید اظهار کرد: ثبت نام مسکن مهر در کلیه شهرهای جدید از تاریخ ۱۲ مرداد ماه متوقف شد و دولت تدبیر و امید به تمام تعهدات دولت قبلی مبنی بر ساخت و تحویل واحدها به متقاضیانی که تا این تاریخ ثبت نام کرده اند، پایبند خواهد بود.

نریمان افزود: اتمام ثبت نام مسکن مهر به معنای توقف ساخت واحدهای مسکونی جدید برای شهروندان ایرانی نیست و وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی و ارائه ساز و کاری بدیع و بدون نواقص مسکن مهر جهت طرح در دولت و اجرای آن است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با ابراز امیدواری از به نتیجه رسیدن برنامه های مسکن گفت: بررسی های مسکن مهر در اسرع وقت به نتیجه میرسد و از متقاضیان خواسته می شود نسبت به موضوع مسکن هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات